  • 1. Data: 2003-10-03 05:06:30
    Temat: prezes pekao sa napisala ksiazke
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Sceny z życia bankowego

    Czy praca w banku może być pasjonująca? Dla Marii Wiśniewskiej jest. Pięć
    lat trwała jej zawodowa przygoda z Pekao SA. Bank się skonsolidował,
    sprywatyzował, zrestrukturyzował. Postanowiła odejść z Pekao SA, gdy uznała,
    że spełniła swoją misję. Z najwyższych stanowisk menedżerskich na ogół się w
    Polsce wylatuje, albo odchodzi w wyniku propozycji nie do odrzucenia. Może
    dlatego jej decyzja była tak zaskakująca. Kiedy udało mi się ją namówić, by
    opowiedziała o wszystkim w książce, postanowiłam jej pomóc. Zadanie
    ciekawe - żaden szef dużej polskiej firmy nie zdobył się dotychczas na
    opowiedzenie o tym, co zdziałał. A poza tym jest moją przyjaciółką.
    Maria Wiśniewska wychowała się i wykształciła w Poznaniu. Pracowała w
    Narodowym Banku Polskim, Wielkopolskim Banku Kredytowym, TFI Skarbiec. Jako
    prezes Pekao SA dwukrotnie znalazła się na liście dwudziestu pięciu
    najbardziej wpływowych kobiet Europy, ogłaszanej przez "Wall Street
    Journal". W 2003 roku trafiła na listę 25 Stars of Europe tygodnika
    "Business Week" - listę gwiazd, które wnoszą powiew świeżości do biznesu
    Bożena Wawrzewska jest dziennikarką. Pracowała w "Panoramie", "Niewidomym
    Spółdzielcy", "Reporterze", "Rzeczpospolitej" i programie "Wydarzenia" w
    TVP2

    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?ze
    t=wzehvjrhaxvzuuebqonyoq
    vbyjttiw&oferta=277655

  • 2. Data: 2003-10-03 07:03:18
    Temat: Re: prezes pekao sa napisala ksiazke
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    rena <r...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > lat trwała jej zawodowa przygoda z Pekao SA. Bank się skonsolidował,
    > sprywatyzował, zrestrukturyzował. Postanowiła odejść z Pekao SA, gdy uznała,

    Jak ktoś przeczyta to niech da znać, do tej pory PeKaO znam tylko ze
    słyszenia. No i wiem że żubr występuje w lesie :)

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-10-03 10:40:22
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Pięć

    > Jak ktoś przeczyta to niech da znać, do tej pory PeKaO znam tylko ze
    > słyszenia. No i wiem że żubr występuje w lesie :)

    ...w puszczy :)

    las jest za mały dla zubra, toż to potezny zwierz.

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-10-05 07:58:58
    Od: "s." <s...@A...onet.pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    Warto zobaczyć jak wygladala przychodzac do banku i z niego odchodzac.
    Zupelnie nie ta sama osoba. pol czlowieka. w najlepszym wypadku.
    s.

  • 5. Data: 2003-10-05 08:51:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    s. wrote:
    > Warto zobaczyć jak wygladala przychodzac do banku i z niego odchodzac.
    > Zupelnie nie ta sama osoba. pol czlowieka. w najlepszym wypadku.

    Nie wiecie, czy mozna ja w Empiku albo gdzies kupic? Bo jednak kupowanie
    przez internet ma te wade, ze sie czeka i jeszcze placi za przesylke calkiem
    sporo...s