  • 1. Data: 2003-10-03 07:58:44
    Temat: callback w mBanku a raczej jego brak
    Od: "Paweł" <p...@N...pl>

    Zablokowalem kanal internet i telefoniczy w mbanku, wydzwaniam do nich.
    dokonuja identyfikacji, konsultant umawia mnie na telefon ze strony banku w
    poniedzialek (dzieki temu ustale nowe hasla).
    w poniedzialek nikt nie dzwoni.
    ja dzwonie w srode, pytam cos sie dzieje. ze wzgledu na godzine pani nie
    sprawdzi dlaczego nie dzwionia. ustala nowy na czwartek. oczywiscie w
    czwartek nikt nie dzwoni.

    pamietam jak zakladalem kiedys konto, bank charakteryzowal sie bardzo dobra
    obsluga.
    teraz tez Was tak olewaja?
    oczywiscie wypelnilem we wtorek formularz na stronie, w ktorym opisalem
    sprawe. odpowiedzi tez nie bylo...

    pozdr
    Paweł

  • 2. Data: 2003-10-03 08:02:34
    Temat: Re: callback w mBanku a raczej jego brak
    Od: "" <s...@o...pl>

    to są właśnie ich standardy

  • 3. Data: 2003-10-03 08:57:21
    Od: "Paweł" <p...@N...pl>

    > to są właśnie ich standardy

    to bardzo sie zmienily.

    Paweł

  • 4. Data: 2003-10-03 22:32:31
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    "Paweł" <p...@N...pl> 's told us:

    [cut]
    > nikt nie dzwoni.
    [cut]

    Do mnie tez nie zadzwonili (rozmowa potwierdzajaca wyslanie formularza
    przez internet dot. zalozenia konta)

    Do moich znajomych rowniez.

    PS: umowe dostalem poczta. Moze zrezygnowali z tego ,,kroku?'' a moze
    dostali rachunek za tel? :-)

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 5. Data: 2003-10-04 19:23:57
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Walą w pręta tylko gwizda.
    Dzwoniłem żeby się umówić na rozmowę chyba ze cztery razy, tzn jak w
    końcu udało mi się połączyć " Przepraszamy wszyscy nasi konsultanci są
    chwilowo zajęci"
    Nie mam zielonego pojęcia kiedy aktywują mi konto i będę z niego mógł
    wypłacać pieniądze ale jak tgo ma tak wyglądac jak zakładanie to muszę
    się chyba zastanowić czy przypadkiem nie jest rzeczą niebezpieczną
    trzymać u nich większą kase bo później sie nie doprosisz o zwrot :) :)

    --
    Pozdrowienia
    Blecota

  • 6. Data: 2003-10-04 23:16:37
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 3 Oct 2003 09:58:44 +0200, "Paweł" <p...@N...pl>
    wrote:

    >Zablokowalem kanal internet i telefoniczy w mbanku, wydzwaniam do nich.
    >dokonuja identyfikacji, konsultant umawia mnie na telefon ze strony banku w
    >poniedzialek (dzieki temu ustale nowe hasla).

    ba, nawet jak zadzwonią, to nie chcą się zidentyfikować.
    --
    Jarek Andrzejewski