  • 1. Data: 2008-12-14 15:20:38
    Temat: mBank bezprawnie blokuje pieniadze
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    Do mBank zostalo wyslane przez urzad skarbowy zajecie srodkow za zalegly
    mandat.
    mBAnk jako dbajacy o srodki wlasnych klientow zdublowal zajecie, powielil
    kwote zajecia
    do ilosci posiadanych rachunkow i na kazdynm rachunku zablokowal kwote pod
    zajecie.
    Urzad skarbowy dosyc szybko zorintowal sie ze z zajeciem sie pospieszyl
    gdyz naleznosc zostala juz wczesniej uregulowana i wyslal do mBanku
    anulowanie zajecia.
    Mimo iz:
    - anulowanie zajecia zostalo do mBank wyslane przez urzad skarbowy
    - w drodze reklamacji anulowanie zaajecia wyslalem do mBank osobicie
    - zaplata naleznosci na ktora opiewalo zajecie dokonane bylo w z rachunkow
    mBank - zatem mBank mogl sam stwierdzic ze zajecie wystawione zostalo
    pochopnie i sa podstawy do jego uchylenia to

    pomimo reklamacji srodki sa nadal blokowane.
    Co prawda juz tylo na jednym rachunku ale jednak.
    Malo tego na zgloszenia wyjasnienia sprawy otrzymuje maile ze do 48 godzin
    moge liczyc na odpowiedz.
    Oczywiscie odpowiedzi nie ma.

    Nie wiem jak dla Was ale dla mnie tan bank to smierdzace gowno

    Nie wspomne juz o podpiwywanych elektronicznie raklamach wysylanych przez
    mBank ktore zalaewaja moja sprzynke mailowa
    gdy comisieczne wyciago maja problem doslac na czas.

  • 2. Data: 2008-12-14 15:25:32
    Temat: Re: mBank bezprawnie blokuje pieniadze
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 16:20 GMT, jupic napisał(a):

    > Nie wspomne juz o podpiwywanych elektronicznie raklamach wysylanych przez
    > mBank ktore zalaewaja moja sprzynke mailowa

    Skoro zgodziles sie na korespondencje marketingowa to czemu sie dziwisz? ja
    sie nie godzilem i jedyne maile jakie dostaje, to wyciagi z kart i kont,
    oraz ostatnio o planowanej modernizacji, nic wiecej :)

    > gdy comisieczne wyciago maja problem doslac na czas.

    Nie zauwazylem :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 3. Data: 2008-12-14 16:31:43
    Od: Adamisko <a...@w...pl>

    jupic pisze:
    > Do mBank zostalo wyslane przez urzad skarbowy zajecie srodkow za zalegly
    > mandat.
    [cut]

    Niestety od momentu pozbycia sie Lachowskiego, mBank z miesiaca na
    miesiac pikuje w dół, ma coraz gorszą ofertę i coraz gorsze opinie wśród
    klientów, wystarczy poczytać ich forum. Dochodzi coraz wieksza
    niekompetencja pracowników i mamy pełen obraz banku ktory kiedys
    wyroznial sie nowatorstwem i dobrymi pomyslami.

  • 4. Data: 2008-12-14 21:58:03
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    jupic pisze:
    > Do mBank zostalo wyslane przez urzad skarbowy zajecie srodkow za zalegly
    > mandat...
    (i dalej w tym stylu)

    To zmień bank i przestań płakać na grupie.

  • 5. Data: 2008-12-14 22:47:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 22:58:03 +0100, jo44 napisał(a):

    > To zmień bank i przestań płakać na grupie.

    Nie sądzisz, że klienci mBanku chcieliby i powinni o takich praktykach
    mBanku wiedzieć?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2008-12-14 23:07:19
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Chris" news:gi436j$o87$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Nie sądzisz, że klienci mBanku chcieliby i powinni o takich praktykach
    > mBanku wiedzieć?

    Może to jakiś pracownik mBanku ;) Uszanujmy jego zdenerwowanie. Nie
    przywykli do zbierania opierdzielunków, podobnie jak nie przywykli do
    akceptowania faktów/prawd objawionych, że rozwój banku, w którym pracują
    stanął w miejscu... niestety.

  • 7. Data: 2008-12-14 23:26:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail jo44@TO_PRECZ.go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > (i dalej w tym stylu)
    >
    > To zmień bank i przestań płakać na grupie.

    ja tam wole zeby moj bank sie poprawił, niz zmieniac bank za kazdym razem
    jak jakis pracownik popelni bład.

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 8. Data: 2008-12-14 23:48:26
    Od: Adamisko <a...@w...pl>

    Piotr Karski pisze:

> [...]
    > przywykli do zbierania opierdzielunków, podobnie jak nie przywykli do
    > akceptowania faktów/prawd objawionych, że rozwój banku, w którym pracują

    Jesli chodzi o podejscie do klienta to wrecz sie cofa, vide akcja z
    reklamą lokaty urodzinowej gdzie to oprocentowanie latało od 8,08 az do
    9,99, kupa ludzi wstrzymała sie z wpłata pieniedzy na konkurencyjne
    lokaty licząc na 8,88% (8 urodziny) i skonczyło sie na 8,08. Nie
    pamietam zeby mBank tak otwarcie robił ludzi w balona, do tego jeszcze
    jakies durnowate reklamy z dinozaurami... Na szczescie jest konkurencja,
    ROR w eurobanku ma lepsze oprocentowanie niz eMax+, KK polbanku z
    powodzeniem zastepuje mBankowa złota rybke a przynajmniej warunki
    bezplatnego odnowienia sa normalne, rowniez ich konto oszczednosciowe
    wydaje sie byc lepsze. Stara ludowa prawda ze jak cos jest do
    wszystkiego (wszystkie produkty w jednym miejscu) to jest do niczego po
    raz kolejny znalazla potwierdzenie.

  • 9. Data: 2008-12-15 10:22:54
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Adamisko" ...

    > Dochodzi coraz wieksza niekompetencja pracowników i mamy pełen obraz banku
    > ktory kiedys wyroznial sie nowatorstwem i dobrymi pomyslami.

    Spokojnie!
    Czytamy grupe i glosujemy.
    Nogami.

    Ostatnio podziekowalismy:
    Lukasowi - za jubilera
    mBankowi - za caloksztalt
    Aliorowi - ... nie (bo nawet nie bedziemy mieli okazji podziekowac :-)

    --
    T.F.

  • 10. Data: 2008-12-15 11:53:31
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    jupic wrote:
    > Do mBank zostalo wyslane przez urzad skarbowy zajecie srodkow za
    > zalegly mandat.
    > mBAnk jako dbajacy o srodki wlasnych klientow zdublowal zajecie,
    > powielil kwote zajecia

    Niestety mBank jest bardzo "przyjazny" skarbówce a "nieprzyjazny" klientom w
    takim wypadku
    szybciutko blokują - a odblokowac trudno - a blokują wszystko co sie rusza i
    na drzewo nie ucieka
    multilikując kwotę zajęcia na każdy rachunek.

    Można się posłuzyć kwotą wolną od zajęcia - i z automatu nalezy zlożyć taką
    dyspozycję po "zauwazeniu"
    zajęcia - bo oczywiście w takiej sytuacji nie ma kontaktu ze strony banku.

    Pozdr,
    Koala