  • 31. Data: 2007-11-30 13:21:44
    Temat: Re: oszczedzanie na przyszlosc i dla dziecka
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    swen pisze:

    > Jesli inwestujesz w dziecko, to zawsze sie to zwrocic. Zobacz ja nie mowie o
    > dawaniu dzicku "bo ono chce" - ale o inwestowaniu w jego rozwoj. Nie
    > koniecznie basen, moze sie okazac, ze dziecko po 4 wizytach na basenie nie
    > bedzie chcialo wiecej isc i koniec. Mozna dac dziecku jazdy konne, zajecia
    > matematyczne, biologiczne.

    To ja brutalnie powiem .... ty zainwestujesz a pijak je rozjedzie i cala
    inwestycja w .... p...du. Wybacz ale jak ktos mowi o oplacalnosci
    inwestycji w dziecko to mnie bawi. Szacuje sie ze jedno dziecko to
    koszt jednego domu. Liczysz ze jak w reklamie bedzie dawal ci na
    emeryturze kieszonke na kawiarnie czy jak ?

    Rozbawiony setnie

  • 32. Data: 2007-11-30 13:41:12
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koszt jednego domu. Liczysz ze jak w reklamie bedzie dawal ci na
    > emeryturze kieszonke na kawiarnie czy jak ?

    Sluchaj, widac, ze dzieci nie masz -moze sam jestes jeszcze dzieckiem?-
    Bedziesz miec dzieci to inaczej zaczniesz myslec. Wyraznie jest napisane, ze
    osoba ktora zaczela ten watek chce 200zl zainwestowac na przyszlosc dziecka.
    To czy go pijak rozjedzie jak bedzie wplacac ta kase do funduszu czy nie nie
    ma tu juz znaczenia..prawda?
    Jak bedziesz miec dzieci bedziesz chcial dla nich jak najlepiej (chyba, ze
    wychodzisz z innego zalozenia i dziecko dla ciebie jest ciezarem, wiec
    wowczas dziwie sie, ze zabierasz glos w tym watku) nie wazne dla ciebie beda
    koszty, bo bedzie sie liczyc dobro dziecka. Odpowiednie pokierowanie
    dzieckiem, przynosi naprwde wspaniale efekty. Pamietaj, ja nie mowie o
    kupinie dziecku wszystkiego czego zapragnie - bo to najgorsze co moze byc!
    Ja mowie o rozwijaniu dziecka, rodzice sa odpowiedzialni za rozwoj dziecka,
    to od rodzicow zalezy kim bedzie dzieciak w przyszlosci. I mjac taka
    mozliwosc, ze 200zl miesiecznie mozna odlozyc lepiej jest przeznaczyc to na
    biezacy rozwoj dziecka niz na odkladanie w funduszu ktory moze stracic
    wszystko, nawet jak nic nie straci to i tak straci na inflacji. Wydanie na
    biezaco 200 zl na rozwoj dziecka pzynajmniej inflacjie omijasz. A do tego
    dzieciak w wielku 14 lat bedzie wiecej wiedziec niz np. ty dzis...
    pozdrawiam,.

  • 33. Data: 2007-11-30 13:48:15
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > przez
    > wyjscia,
    >
    > OK, juz rozumiem.
    > Twoj problem polega na tym, ze masz zal do rodzicow, ze nie zainwestowali
    > dla Ciebie w korepetycje z matematyki.
    > Zgadlam? ;-)

    No, i jakim intelektem zablysnelas....

  • 34. Data: 2007-11-30 14:23:44
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 30 Nov 2007 14:19:05 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    > 1000zl wplacone na poczatku lipca to dzis jakies 800zl...

    Ale tu jest chyba mowa o oszczędzaniu w długiej perspektywie czasu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 35. Data: 2007-12-02 11:49:41