  • 1. Data: 2004-04-02 18:27:00
    Temat: oplaty za wplate na swoje konto !!!
    Od: "megan" <m...@f...pl>

    Witam
    nie mialam z tym jakos wczesniej do czynienia, bo to mi wplacali na konto a
    nie ja sobie - mam konto w mbanku.
    Jestem z niego bardzo zadowolona.
    Ale strasznie wkurza mnie fakt zeby wplacic pieniadze na swoje wlasne konto
    musze ponosic koszty min 7pln prowizji, bo mimo ze mbank jest czescia barku
    BRE Bank to Bre Bank nie widzi w ich systemie kont mbanku bo sa wirtualne,
    wiec musze isc do pioerwszego lepszego banku i wplacic sobie placac za to -
    co za glupota !!!!

    Nie da sie tego jakos ominac badz zmiejszyc koszty ???

    odpiszcie prosze jak ktos wie :))

    dzieki z gory :)

    pozdr.
    megan

  • 2. Data: 2004-04-08 13:54:31
    Temat: Re: oplaty za wplate na swoje konto !!!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 2 Apr 2004 20:27:00 +0200, "megan"
    <m...@f...pl> był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Nie da sie tego jakos ominac badz zmiejszyc koszty ???

    Zmniejszanie kosztów dla zdeterminowanych:
    Można założyć konto w Inteligo, wpłacić gotówkę w placówce PKO BP i
    zrobić przelew za 0.99 zł. Do tego dochodzi 0.99 zł miesięcznie za
    kartę ale może można z niej zrezygnować. Trzeba także uważać aby
    miesięczne saldo na koncie wynosiło przynajmniej 100 zł.

    Życzę powodzenia.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 3. Data: 2004-04-08 14:45:08
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-04-02 20:27, Użytkownik megan napisał:

    > Witam
    > nie mialam z tym jakos wczesniej do czynienia, bo to mi wplacali na konto a
    > nie ja sobie - mam konto w mbanku.
    > Jestem z niego bardzo zadowolona.
    ja również

    > Ale strasznie wkurza mnie fakt zeby wplacic pieniadze na swoje wlasne konto
    > musze ponosic koszty min 7pln prowizji,
    to nie wpłacaj w banku tylko idź na Pocztę, koszt wpłaty STANDARD to
    3,50zł i pieniądze idą elixirem a więc w ciągu 48h powinny się znaleźć
    na koncie w mBanku

    > bo mimo ze mbank jest czescia barku
    > BRE Bank to Bre Bank nie widzi w ich systemie kont mbanku bo sa wirtualne,
    nie widzi ich nie dlatego że są wirtualne (spróbuj dotknąć konta w BRE
    ;) ) tylko dlatego, że BRE obsługuje wyłącznie podmioty gospodarcze

    > wiec musze isc do pioerwszego lepszego banku
    albo na pocztę

    i wplacic sobie placac za to -
    > co za glupota !!!!
    aaa tam głupota - niedopracowanie :D

    > Nie da sie tego jakos ominac badz zmiejszyc koszty ???

    założyć konto w Lukasie, Inteligo (taniej wyniosą cię przelewy na konto)
    lub poprzez pocztę

    > odpiszcie prosze jak ktos wie :))

    j.w.

    > dzieki z gory :)