  • 1. Data: 2004-04-02 17:17:49
    Temat: 10 tyś. kart kredytowych brrr
    Od: qaz <qaz@w(wytnij).pl>

    Czy was ten byk nie wkurza na stronie mbanku?
    Kto im te strony tworzy!!! Ja rozumiem na gieldzie jakis nieudacznik
    napisze tak na tekturce ... ale na stronie powaznego banku i na dodatek
    wyboldowane?
    Hm
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-02 18:46:02
    Temat: Re: 10 tyś. kart kredytowych brrr
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    Dnia 2004-04-02 19:17, Użytkownik qaz napisał:

> [...]
    > Kto im te strony tworzy!!! Ja rozumiem na gieldzie jakis nieudacznik
    > napisze tak na tekturce ... ale na stronie powaznego banku i na dodatek

    o jakim błędzie mówisz ??

    fakt jest taki że od zeszłego roku kiedy do swej oferty wprowadzili
    karty kredytowe wydali ich już ponad 10 tyś.
    !!! i nie chodzi im o debetowe !!!

  • 3. Data: 2004-04-02 18:48:05
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    > o jakim błędzie mówisz ??

    Ortograficznym...
    RJCz

  • 4. Data: 2004-04-02 21:40:24
    Od: Krecony <k...@y...com>

    On Fri, 02 Apr 2004 20:46:02 +0200, david <d...@N...o2.pl> wrote:

    >o jakim błędzie mówisz ??

    Najwyrazniej o ortograficznym, ktory i Ty powielasz...
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 5. Data: 2004-04-02 22:42:54
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Najwyrazniej o ortograficznym, ktory i Ty powielasz...

    nie, nie powielam, po prostu odpisywałem na post myśląc że temat tego
    postu jest identyczny jak informacja na stronach mB, nawet tam nie
    zaglądałem by zobaczyć o co chodzi :)

    > Pozdrawiam,
    również
    > Radek