  • 1. Data: 2003-05-22 21:59:51
    Temat: oplaty RTV w ebankach - poszukiwana zyczliwa dusza z Warszawy
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    Wiem ze bylo to kilkakrotnie juz walkowane, ale nie udalo mi sie znalezc
    odpowiedniego posta w archiwum.

    Poszukuje informacji na jaki numer rachunku nalezy wplacac oplaty za RTV
    w Warszawie (centrum)? Niestety nie jesem obecnie w Warszawie i nie moge
    pojsc na poczte. Bylbym wdzieczny za pomoc.

    AP

  • 2. Data: 2003-05-23 08:04:10
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik AP napisał:
> [...]
    > w Warszawie (centrum)? Niestety nie jesem obecnie w Warszawie i nie moge
    > pojsc na poczte. Bylbym wdzieczny za pomoc.

    Wejdz na www.poczta-polska.pl, poszukaj strony z lokalizacjami urzędów,
    znajdz odpowiedni RUP (Rejonowy Urzad Pocztowy), tam znajdz telefon do
    dzialu zwiazanego z abonamentem (nie wiem czy ma standardowa nazwe, ale
    dzwon tam, gdzie bedzie abonament w nazwie) i zadzwon.

    Swoja droga to ciekawe dlaczego poczta tak sie tajniaczy z tymi
    numerami. Nie mogliby ich umiescic na stronie www?

    Bartol

  • 3. Data: 2003-05-23 09:31:53
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol wrote:
    [...]

    > Swoja droga to ciekawe dlaczego poczta tak sie tajniaczy z tymi
    > numerami. Nie mogliby ich umiescic na stronie www?

    Lepiej. na stronie WWW było(a moze i jest nadal) że osoba fizyczna _nie_
    może płacić za abonament przelewem

    KJ

  • 4. Data: 2003-05-23 09:41:05
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Swoja droga to ciekawe dlaczego poczta tak sie tajniaczy z tymi
    > numerami. Nie mogliby ich umiescic na stronie www?
    straca prowizje
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 5. Data: 2003-05-23 10:04:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > straca prowizje

    Przeciez jesli zadzwonisz, to numer konta dostaniesz. Poza tym prowizja
    jest pewnie w calosci zjadana przez drukowanie ksiazeczek, koniecznosc
    recznej obslugi klientow wplacajacych gotowke, obsluge gotowki, itd.,
    itp. I jeszcze do tego musza zatrudnic osoby do odpowiadania na telefony
    w sprawie numeru konta.

    Kasa idzie do banku pocztowego. Sadze ze poczta wiecej by zarobila,
    gdyby wszyscy wplacali bezpoosrednio do banku. Ale coz, na poczcie mysla
    o wszystkim tylko nie o optymalizacji kosztow.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-05-23 10:14:53
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Przeciez jesli zadzwonisz, to numer konta dostaniesz. Poza tym prowizja
    trzeba zadzwonic, kto jeszcze oprocz grupowiczow tak robi?
    gdyby nr kont byly na www to jeszcze jakas gazeta by to opublikowala

    > jest pewnie w calosci zjadana przez drukowanie ksiazeczek, koniecznosc
    > recznej obslugi klientow wplacajacych gotowke, obsluge gotowki, itd.,
    imho poczta pobiera za to prowizje
    od bezposrednich wplat na konto juz pewnie nie
    jak bedzie duzo wplat bezposrednich to moga przeniesc konto
    do lepszego/tanszego banku (taki co zrobi pz, indywidualne konta dla
    kazdego wplacajacego, aby mozna bylo skutecznie monitorowac wplaty)

    > itp. I jeszcze do tego musza zatrudnic osoby do odpowiadania na telefony
    > w sprawie numeru konta.
    te osoby i tak sa zatrudnione, zwolnic ich nie mozna bo sa zwiazki
    a tak maja co robic ;)

    > Kasa idzie do banku pocztowego. Sadze ze poczta wiecej by zarobila,
    > gdyby wszyscy wplacali bezpoosrednio do banku. Ale coz, na poczcie mysla
    > o wszystkim tylko nie o optymalizacji kosztow.
    staraja sie nie stracic monopolu
    utrzymywac przyzwyczajenia klientow, ze poczte odwiedzac trzeba
    przy okazji moze ktos zaplaci rachunek za telefon "za jedyne" 0,99
    jak juz swoje wystoi to i jeszcze za gaz i swiatlo mu sie przypomni

  • 7. Data: 2003-05-23 10:53:37
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    > Lepiej. na stronie WWW było(a moze i jest nadal) że osoba fizyczna _nie_
    > może płacić za abonament przelewem

    Ciekawostka. Ja place od ponad roku. I do tego wiem, ze moje przelewy
    dobrze rozpoznaja, bo jak sie zmienila wysokosc abonamentu, a ja nie
    zaktualizowalem zlecenia, to po jakims czasie dostalem pismo, ze zalegam
    z kasa (ze szczegolowa informacja ile za ktory miesiac). Wszytko sie
    zgadzalo.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-05-23 12:32:13
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol wrote:
    [...]
> [...]
    > zaktualizowalem zlecenia, to po jakims czasie dostalem pismo, ze zalegam
    > z kasa (ze szczegolowa informacja ile za ktory miesiac). Wszytko sie

    Alez ja też :-)
    Tylko ...

    http://www.poczta-polska.pl/ i dalej link pod tytułem "opłacanie
    abonamentu rtv"

    Miłej lektury. Zresztą jak pogrzbiesz w archiwach pbb to juz temat się
    przewijał

    KJ

  • 9. Data: 2003-05-23 13:23:54
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

> [...]
    > abonamentu rtv"
    >
    > Miłej lektury. Zresztą jak pogrzbiesz w archiwach pbb to juz temat się

    Klasyczny debilizm instytucji gdzie nikt za nic nie odpowiada.

    Najpierw:
    Klienci posiadający rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w którymś z
    wyżej wymienionych banków mogą złożyć stałe zlecenie opłacania
    abonamentu RTV. Zwykle banki, które mają podpisaną umowę z Pocztą Polską
    znają numer konta, na jaki mają przekazywać pieniądze pochodzące z wpłat
    na abonament RTV. Niezależnie od tego każdy z urzędów pocztowych
    dysponuje numerem konta, na jakie wpłacane mają być pieniądze z
    abonamentów opłacanych przez posiadaczy odbiorników w danym regionie.

    Nastepny akapit:
    Nie przewiduje się możliwości opłacania abonamentu RTV za pośrednictwem
    przelewu w przypadku klientów indywidualnych (osób fizycznych).

    I to by bylo na tyle.

    Bartol

  • 10. Data: 2003-05-23 17:15:31
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bakk8e$893$1@atlantis.news.tpi.pl>, b...@p...c says...
> [...]
    >
    > Swoja droga to ciekawe dlaczego poczta tak sie tajniaczy z tymi
    > numerami. Nie mogliby ich umiescic na stronie www?

    No taaak... tylko problem wlasnie z tym dzwonieniem. Roznica czasowa
    jest dobijajaca i kiedy ja funkcjonuje to RUP dawno spi, dlatego wlasnei
    prosilem grupowiczow o pomoc

    AP