  • 1. Data: 2003-05-22 21:32:53
    Temat: euro spadnie?
    Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl>

    witam, mam zamiar kupic cus w niemczech za troche
    euro i zastanawiam sie czy si etroche nie wstrzymac
    z decyzja. czy sa tu jacys analitycy rynku wa;utowego
    ktorzy mogli by mnie wspomoc rada?
    z gory serdecznie dziekuje

    --
    pozdrawiam,

    ---------------------------------------------[.:wham
    my:.]

  • 2. Data: 2003-05-22 22:30:57
    Temat: Re: euro spadnie?
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    Whammy....
    a ile to dla Ciebie "trochę" euro? jakie bedzie euro w najblizszeh
    przyszłości? pozostanie mocne.

    my:.]

  • 3. Data: 2003-05-23 06:16:05
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > witam, mam zamiar kupic cus w niemczech za troche
    > euro i zastanawiam sie czy si etroche nie wstrzymac
    > z decyzja.

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03052
    2/pieniadze_a_1.html?k=o
    n;t=2003052220030522

    Waldek

  • 4. Data: 2003-05-23 09:59:04
    Od: "Klimaz" <m...@o...pl>

    Jak referendum bedzie na TAK to odrobinkę spadnie. W dluzszej perspektywie
    bedzie powyzej 4,10.

    No chyba, ze Kolodko wejdzie na długą i powie kilka głupot to EURO
    wzrośnie....

  • 5. Data: 2003-05-30 21:42:27
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > euro i zastanawiam sie czy si etroche nie wstrzymac
    > z decyzja. czy sa tu jacys analitycy rynku wa;utowego

    Sam możesz zostać analitykiem rynku walutowego za cenę biletu do zoo.
    Euro albo spadnie, albo wzrośnie, albo pozostanie na tym samym poziomie.
    Jeżeli jest na świecie osoba, która potrafi przewidzieć zachowanie kursu
    z prawdopodobieństwem znacząco większym niz 50 % chętnie ją poznam.
    Z pewnością poznaliby ją chętnie także ci, którzy mają do zainwestowania
    miliony.
    Nie wiadomo, dlaczego się ukrywa. Ci, co twierdzą, że wiedzą zwyczajnie
    kłamią. Król jest nagi.

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2003-05-30 23:38:55
    Od: e...@p...onet.pl

    > Sam możesz zostać analitykiem rynku walutowego za cenę biletu do zoo.

    dodaj - bo nie wszyscy to znaja - ze robiono zawody w typowaniu inwestycji
    analitykow (od akcji, co prawda, nie od waluty) z malpa.
    wyniki byly o tyle ciekawe, ze w Ameryce nieznacznie wygyrwala malpa, a w
    Europie - jednak analitycy.
    Co dowodzi oczywistej skadinad wyzszosci Europy ;)
    (no, chyba ze nawet malpy mamy glupsze)

    > z prawdopodobieństwem znacząco większym niz 50 % chętnie ją poznam.

    dla scislosci: w serii prob (bo jak inaczej rozumiec prawodpodobienstwo).
    znam ludzi, ktorym w pewnych konkretnych (z definicji nie poddajacych sie
    analizie statystycznej, lecz innej) przypadkach, sie to udaje.
    ot, taki wicepremier, minister finansow, prof. de hab. Grzegorz W. Kolodko
    wywrozyl idealnie odwrocenie trendu w dolku (co prawda, chyba przedeobrzyl)

    > Nie wiadomo, dlaczego się ukrywa. Ci, co twierdzą, że wiedzą zwyczajnie
    > kłamią. Król jest nagi.

    nie naduzywajmy wielkich slow. nieraz zereszta jest to "klamstwo" analogiczne
    jak klamstow lekarza 9co to choremu na raka mowi, ze wszytko ok i bedzie
    dobrze). dlugo by dyskutowac o tym. oczywiscie masz racje (acz nie do konca).

    aha: zapomnialbym wlasnej prognozy:
    w razie pozytywnego refernedum ew. reakcja euro bedzie znacznie znacznie slabsz
    niz w wypadku negatywnego (oczywiste - i co?).
    a tak ogolnie to 4,50 mozemy (co nie znaczy musimy) niebawem zobaczyc. pobonie
    jak 1,30 za eurodolara (najodwazniejsze co widzialem to 1,2 - 1,25).
    co nie zmienia faktu, ze juz przy obecnych poziomiach zaczalbym akumulowac USD
    against EUR.

    pozdro.

  • 7. Data: 2003-05-31 15:00:28
    Od: brodsky <d...@t...SPAM.pl>

    On 31 May 2003 01:38:55 +0200, e...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >analitykow (od akcji, co prawda, nie od waluty) z malpa.
    >wyniki byly o tyle ciekawe, ze w Ameryce nieznacznie wygyrwala malpa, a w

    Podobnej akcji patronowała jakąś dekadę temu któraś z większych
    polskich gazet. Potfele inwestycyjen układały DM, gracze i inne fachury
    oraz Karolina - szympansica (bodajże) z zoo, ciągnąc losy. Po roku
    okazało się, że delegatka świata fauny wypadła nieźle bo w środku
    peletonu, wyprzedzając m.in. "renomowane" DM.

    Maciek