  • 1. Data: 2012-05-18 23:17:37
    Temat: opłata za KK w Multi?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    na umowie znalazłem taki oto zapis:

    W związku z zawarciem Umowy, Kredytobiorca zapłaci Bankowi:

    1) opłatę za wydanie karty w wysokości 10 złotych, naliczaną w dniu
    postawienia Kredytu do dyspozycji Kredytobiorcy i płatną nie później niż
    w terminie wskazanym na pierwszym Wyciągu,
    2) opłatę roczną za kartę w wysokości 350 złotych, naliczaną po 12
    miesiącach od daty postawienia Kredytu do dyspozycji Kredytobiorcy i
    płatną nie później niż w terminie wskazanym na Wyciągu,

    punkt 1 rozumiem, ale co do 2. to mam wątpliwości, muszę zrezygnować z
    kk przed upływem roku, aby mi tych 350 zł nie naliczyli czy może
    rezygnacja nic mi nie da?

    oczywiście o kk wnioskuję tylko pod kątem kindle'a zupełnie nie jest mi
    potrzebna

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-05-19 12:53:04
    Temat: Re: opłata za KK w Multi?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 18 May 2012 23:17:37 +0200, RobertS napisał(a):

    > punkt 1 rozumiem, ale co do 2. to mam wątpliwości, muszę zrezygnować z
    > kk przed upływem roku, aby mi tych 350 zł nie naliczyli czy może
    > rezygnacja nic mi nie da?

    Wystarczy zrezygnować. Nie wiem tylko jak jest w przypadku, gdy termin
    wypowiedzienia nakłada się na datę pobrania opłaty (ja rezygnowałem
    wcześniej niż te 30 dni).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2012-05-19 14:37:30
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-19 12:53, Borys Pogoreło pisze:

    > Wystarczy zrezygnować. Nie wiem tylko jak jest w przypadku, gdy termin
    > wypowiedzienia nakłada się na datę pobrania opłaty (ja rezygnowałem
    > wcześniej niż te 30 dni).

    W mBanku wystarczy dzień przed terminem pobrania opłaty zastrzec kartę i
    nic nie naliczą więc pewnie w Multi jest tak samo ;)

  • 4. Data: 2012-05-19 22:18:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W mBanku wystarczy dzień przed terminem pobrania opłaty zastrzec kartę i
    > nic nie naliczą więc pewnie w Multi jest tak samo ;)

    ok, czyli nic się nie zmieniło ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS