  • 1. Data: 2012-05-18 19:52:51
    Temat: Pracowita noc (weekend) cudów
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    db Net (tylko sprzątanie)

    "Prace konserwacyjne systemu bankowości internetowej
    Szanowni Klienci,
    uprzejmie informujemy, że w związku z prowadzonymi pracami konserwacyjnymi,
    wyciągi elektroniczne oraz doładowania telefonów w systemie db easyNET nie
    będą dostępne od 19.05.2012 r. (sobota), godz. 08:00 do 20.05.2012 r.
    (niedziela), godz. 15:00.
    Przepraszamy za utrudnienia."

    bgż (jak zwykle dwujęzyczny)

    "Niedostępność aplikacji eBGŻ i eBGŻ Firma oraz TeleBGŻ / TeleBGZ, eBGZ and
    eBGZ Firma
    application unavailability
    Szanowni Państwo,
    Pragniemy poinformować, że w sobotę 19 maja 2012 r. z powodu prowadzonych
    prac serwisowych sieci informatycznej Banku BGŻ:
    -> w godzinach 02:00 - 06:00 aplikacje eBGŻ i eBGŻ Firma oraz TeleBGŻ będą
    niedostępne.
    Za ewentualne trudności serdecznie przepraszamy.
    Dear Sirs,
    We would like to inform that on Saturday 19th of May 2012 due to Bank BGŻ IT
    network servicing:
    -> starting from 02:00 am to 06:00 am eBGŻ and eBGŻ Firma application and
    TeleBGZ will be temporary unavailable.
    We apologize for any inconveniences caused."

    Reszta banków z mojej stajni ma działać. A zresztą na weekend to kk
    wystarczy.

  • 2. Data: 2012-05-20 14:49:51
    Temat: Re: Pracowita noc (weekend) cudów
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 19:52:51 +0200, mx napisał(a):

> [...]
    > systemie db easyNET nie będą dostępne od 19.05.2012 r. (sobota), godz.
    > 08:00 do 20.05.2012 r. (niedziela), godz. 15:00.

    Może wygenerują wreszcie poprawne wyciągi z KO za marzec i kwiecień.

  • 3. Data: 2012-05-21 08:23:01
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 20 May 2012 12:49:51 +0000, jureq napisał(a):

    > Może wygenerują wreszcie poprawne wyciągi z KO za marzec i kwiecień.

    Nie poprawili :(