  • 1. Data: 2012-05-18 19:28:03
    Temat: Raiffeisen - zmiana TOiP od 1 czerwca
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W pakietach Standard oraz Comfort Direct zmiany dotyczą opłaty
    miesięcznej za korzystanie z karty debetowej:

    - miesięczna opłata za korzystanie z karty Visa Electron będzie wynosić
    7 zł.

    - miesięczna opłata za korzystanie z karty Visa Classic będzie wynosić 4
    zł. Jednocześnie podkreślamy, że nie zmieniają się warunki zwalniające z
    opłaty miesięcznej za tę kartę tj. suma zaksięgowanych transakcji
    dokonanych kartą Visa Classic winna wynosić min. 250 zł miesięcznie.

    O ile 1.99 zł za rezerwowy rachunek z tym auto balansowaniem mogłem
    przetrawić to 4 zł to już jednak bezsensu.

    Ciekawe kto jeszcze podniesie opłaty ?

    Wygląda na to że darmowe/tanie rachunki odchodzą w niebyt i wszystkie
    banki podnoszą opłaty i to na wszystkim.

    Mr. Owl

  • 2. Data: 2012-05-18 19:43:40
    Temat: Re: Raiffeisen - zmiana TOiP od 1 czerwca
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Pan Sowa" wrote

    >- miesięczna opłata za korzystanie z karty Visa Classic będzie wynosić 4
    >zł.

    I bardzo dobrze, ułatwiają odwrót. Bez żalu się zamknie, to oni zmienili
    warunki.

  • 3. Data: 2012-05-18 19:53:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup

    > I bardzo dobrze, ułatwiają odwrót. Bez żalu się zamknie, to oni zmienili
    > warunki.

    A w jakim dniu miesiąca Rajfi pobiera opłatę za kartę debetową? To jest
    jakiś stały dzień czy jest to dzień o tym samym numerze co dzień otwarcia
    rachunku, czy jeszcze inaczej?

  • 4. Data: 2012-05-18 20:29:02
    Od: gral <n...@e...pl>

    mx napisał(a):
    > "Pan Sowa" wrote

    > I bardzo dobrze, ułatwiają odwrót. Bez żalu się zamknie, to oni zmienili
    > warunki.

    Chyba zbierają na dodatkowe stóweczki, dla tych, co im nie dali...
    Zło.

  • 5. Data: 2012-05-18 20:56:44
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "MarekZ" wrote

    >A w jakim dniu miesiąca Rajfi pobiera opłatę za kartę debetową? To jest
    >jakiś stały dzień czy jest to dzień o tym samym numerze co dzień otwarcia
    >rachunku, czy jeszcze inaczej?

    HGW, gruperowców z grupy jeszcze za karty nie kasowali :)

  • 6. Data: 2012-05-18 22:06:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.05.2012 19:28, Pan Sowa pisze:
    > W pakietach Standard oraz Comfort Direct zmiany dotyczą opłaty
    > miesięcznej za korzystanie z karty debetowej:
    >
    > - miesięczna opłata za korzystanie z karty Visa Electron będzie wynosić
    > 7 zł.

    Ocipieli? Dawajcie kase pedaly i papa. Jak mozna brac 7 zl za karte w
    koncie direct? Chyba kogos glowa rozbolala...

  • 7. Data: 2012-05-18 22:14:14
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"neoniusz" wrote

    >Ocipieli? Dawajcie kase pedaly i papa. Jak mozna brac 7 zl za karte w
    >koncie direct? Chyba kogos glowa rozbolala...

    Ale my wszyscy mamy Visę Classic za 4 PLN do Comfort Direct. A BGŻ bierze
    nawet 8, tylko zwraca odrobinę.

  • 8. Data: 2012-05-18 22:16:08
    Od: gral <n...@e...pl>

    neoniusz napisał(a):

    > Ocipieli? Dawajcie kase pedaly i papa. Jak mozna brac 7 zl za karte w
    > koncie direct? Chyba kogos glowa rozbolala...

    a my nie mamy Classic, czyli 4 zl?
    co nie zmienia faktu, ze bardzo nieladnie jest podnosic oplate miesiac
    po gruponie...

  • 9. Data: 2012-05-18 22:54:07
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Ale my wszyscy mamy Visę Classic za 4 PLN do Comfort Direct. A BGŻ bierze
    > nawet 8, tylko zwraca odrobinę.

    Nie ma co porownywac do przyzwoitego BGZ-ta
    ktory co miesiac daje 5x8+2 ;P

    Swoja droga, rozstalem sie wczoraj z karta zdrapka na poczet SMS,
    oczywiscie potwierdzajac kodem - dzis telefen z prosba o przybycie do
    oddzialu
    - po co ?? -- no celem podpisania papieru.
    No to coz, przybylem - acz dosc niechetnie i pytam milutkiej pani PO CO ?
    skoro autoryzowalem juz zlecenie kodem ?
    - a bo tak Centrala sobie wymyslila, a poza tym sa klienci
    ze inny numer maja do sms-ow a inny do hasel autoryzacyjnych
    Podpisawszy wiec - szkoda bylo czas tracic na dyskusje ;)

  • 10. Data: 2012-05-19 00:28:18
    Od: gral <n...@e...pl>

    Waldek napisał(a):

> [...]
    > ze inny numer maja do sms-ow a inny do hasel autoryzacyjnych
    > Podpisawszy wiec - szkoda bylo czas tracic na dyskusje ;)

    Ściemniała. Może chciała się z Tobą spotkać? :)
    Mi zmienili automatycznie po 2 dniach. Co prawda nie poinformowali, no
    ale działa :)