  • 1. Data: 2013-01-11 13:41:50
    Temat: nordea i powiadomienia sms
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam czy powiadomienia sms w nordei do zdarzen na rachunkach (przelewy przych itd)
    dzialaja ok? czy przychodza zaraz po zaistnieniu zdarzenia,czy zawieraja potrzebne
    info?
    pozdro i dzieki

  • 2. Data: 2013-01-11 21:51:52
    Temat: Re: nordea i powiadomienia sms
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu piątek, 11 stycznia 2013 13:41:50 UTC+1 użytkownik mierzvoj napisał:
> [...]

    > dzialaja ok? czy przychodza zaraz po zaistnieniu zdarzenia,czy zawieraja potrzebne

    Niestety, nie do końca.
    SMS-y o transakcjach kartowych, gotówkowych i bezgotówkowych, przychodzą w zasadzie
    natychmiast. Podobnie jest z informacjami o obciążeniach konta. Natomiast z jakiegoś
    powodu informacje o uznaniach rachunku przychodzą często z bardzo dużym
    opóźnieniem,co najmniej kilkugodzinnym. Zdarza się, że nie przychodzą wcale.
    Zaobserwowałem też ciekawe zjawisko - zalogowanie się do serwisu transakcyjnego
    powoduje niemal natychmiastowe dojście zaległych SMS-ów o uznaniach...
    Jeżeli chodzi o informacje zawarte w SMS-ach, to wg mnie są wystarczające.