  • 1. Data: 2013-01-10 23:35:39
    Temat: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ewentualna plajta państwa polskiego == niewypłacalność BFG?

    Pytam, bo TV Rydzyka ostrzega, że wkrótce zadłużenie
    RP może przekroczyć jeden bilion złotych, zatem (IMO)
    niewypłacalność (upadłość) państwa polskiego nie jest
    wizją rodem z baśni.

    [duchowni KRK ani chybi ponownie zaproponują mi wówczas
    lizanie cipki Stalenczykowej czy innej podstarzałej
    Korterianki -- być może będzie to nawet (niegdyś
    prześliczna) bratanica owej teolog -- Sylwia, której
    nazwiska (parafrazując Imię Róży) nie dane mi było poznać...]

    Czy może BFG ma się do Fiskusa nijak -- i jest instytucją
    międzybankową tylko? -- czyli czymś, co niekoniecznie musi
    upaść wraz z ogłoszeniem upadłości państwa? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-01-11 01:51:16
    Temat: Re: BFG a ewentualna plajta RP
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 01/10/2013 11:35 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > międzybankową tylko? -- czyli czymś, co niekoniecznie musi
    > upaść wraz z ogłoszeniem upadłości państwa? :)

    BFG teoretycznie nie powinien upasc nawet w przypadku plajty PKO BP,
    Pekao SA, BRE i paru innych w jednym dniu, z prostej przyczyny: srodki
    wyplacane sa w zlotowkach, a BFG ma umowe z NBP, umozliwiajaca
    zaciaganie kredytu w banku centralnym.

    Tak wiec jakby co, prezes NBP wcisnie klawisz "1", potem przytrzyma
    dluzej klawisz "0", po czym swiezo "wydrukowany" pieniadz przeleje na
    konto BFG.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2013-01-11 08:11:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2013 23:35, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy ewentualna plajta państwa polskiego == niewypłacalność BFG?
    >
    > Pytam, bo TV Rydzyka ostrzega,

    ...i w tym momencie znika potrzeba dalszego czytania ;->

    Jak dla mnie facet, twierdzący że mając tyle lat jest heteroseksualny i
    jest prawiczkiem, chodzący do pracy w sukienkach i z zawodu opowiadający
    bajki o mieszkającym nad chmurkami niewidzialnym facecie, z którym
    rzekomo rozmawia, jest mniej-więcej tak samo wiarygodny jak banknot
    300-złotowy.

  • 4. Data: 2013-01-11 11:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomasz Chmielewski" kcnnme$geg$...@a...netfront.net

> [...]

    > Tak wiec jakby co, prezes NBP wcisnie klawisz "1", potem przytrzyma dluzej klawisz
    "0", po czym swiezo "wydrukowany" pieniadz

    Ja bym przytrzymał klawisz 9. :)

    Zatem po upadku RP -- BFG istniałby nadal
    i nadal mógłby zaciągać kredyty w drukarni?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-01-11 11:34:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Lawa" 50efbb0b$...@n...home.net.pl

> [...]

    > nad chmurkami niewidzialnym facecie, z którym rzekomo
    > rozmawia, jest mniej-więcej tak samo wiarygodny jak

    IMO Rydzyk jest człowiekiem złym, ale nie jest głupi?
    Chyba przeczę sam sobie -- głupota i złość muszą iść
    ze sobą w parze, i to nie parze wodnej. Tusk szasta
    pieniędzmi podatników tak skutecznie, że upadek RP
    nie jest (IMO) niemożliwy.

    Inna sprawa,że Rydzyk nie jest lepszy od Tuska
    w szastaniu zbieranym szmalem.

    -=-

    Wróćmy jednak do mego pytania -- nasze oszczędności
    (mikro- czy piko-) są bezpieczne czy nie?

    -=-

    A co do ww. prawiczkowości -- ludzie Rydzyka pozdrawiają się słowami

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus i Maryja zawsze dziewica.

    zatem ciśnie się pytanie typu:

    Czy każda panna pracująca u Rydzyka jest dziewicą?

    I oczywiście na tak zadane pytanie znaczna część wyznawców Rydzyka odpowie:

    Gówno ci do tego!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-01-11 11:48:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2013 11:34, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Wróćmy jednak do mego pytania -- nasze oszczędności
    > (mikro- czy piko-) są bezpieczne czy nie?

    Dostałeś już odpowiedź.

    Plajta państwa nie wiąże się ze zniknięciem pieniędzy z kont.

    Inna sprawa ile ta waluta będzie warta. To po pierwsze.

    Po drugie faceci w czerni robią panikę nie z przyczyn obiektywnych
    (wiedzy) tylko z przyczyn politycznych. Plus są niewiarygodni z uwagi na
    opowiadanie bajek z zawodu.

  • 7. Data: 2013-01-11 12:51:53
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > Inna sprawa,że Rydzyk nie jest lepszy od Tuska
    > w szastaniu zbieranym szmalem.

    Jest tylko drobna, acz istotna różnica: Rydzyk szasta szmalem, który
    mohery dały mu dobrowolnie, a Tusk rabuje bez pardonu, przemocą i groźbą.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 8. Data: 2013-01-11 23:52:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:kcnfq0$5b1$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > RP może przekroczyć jeden bilion złotych, zatem (IMO)
    > niewypłacalność (upadłość) państwa polskiego nie jest

    Oj nie sa to basnie. Prawdopodobnie w 2013 lub 2014 bedziemy 'przerabiac'
    tragedie grecka w polskim wykonaniu.
    Tylko Polska nie ma EUR w porownaniu do Grecji i u nas najpierw odbedzie sie
    wieksza czesc tragedii jako kolosalne oslabienie PLN, czyli realnie dlug
    Polski stopnieje. Tego walutowego nie mamy chyba az tak duzo, czyli w koncu
    'spekula' straci troche na 'Zielonej Wyspie'.
    Trzeba by poszukac jakies dokladne dane dla danych bankow ile maja
    udzielonych kredytow walutowych i wytypowac pierwszych kandydatow do
    plajty...

  • 9. Data: 2013-01-12 09:14:33
    Od: s...@g...com

    > Oj nie sa to basnie.

    Jak patrze na grupie samochodowej piszącej o nowym foto-podatku a na budowlanej o
    nowym śmiecio-podatku.
    Podczas gdy w Krakowie szkoły zamykają a jest problem żeby znaleść miejsce dla
    dziecka w przedszkolu (południowa część Krakowa).
    To zadaje sobie pytanie gdzie włożyć swoje piko-oszczędności.

    ps
    było już o tym wątek ale jakoś nie zauważyłe sensownych konkluzji...

  • 10. Data: 2013-01-12 12:23:19
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    dla dziecka w przedszkolu (południowa część Krakowa).
    To zadaje sobie pytanie gdzie włożyć swoje piko-oszczędności.

    ---------------------
    jezeli mowimy o trzymaniu waluty w banku to w razie wystapienia 'armagedonu'
    na rynku, naprzod straci PLN, potem EUR, GBP, USD, CHF.
    To taka gradacja walut na czas kryzysu. na pewno jezeli mamy troche
    oszczednosci to nie mozna wszystkiego trzymac w PLN. To tak jak
    ubezpieczenie, tez je kupujemy a jak nie mamy wypadku to ponosimy na nim
    strate.
    jezeli bedzie juz ekstremalnie to USA wymysli jakas wojne, bo to dla nich
    zawsze oznacza rozwoj.
    Od GPW to bym sie trzymal z daleka, chyba, ze ktos potrafi wylowic spolki
    majace przychody w walutach i nie zalezne od sytuacji gospodarczej w Polsce.