  • 1. Data: 2014-10-09 19:38:50
    Temat: neobank i 4,2%
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Czy ktoś zakładał w neobanku lokaty?
    Jest teraz promocyjne 4,2% na 3m, ale pisze:
    "lokaty można otwierać w serwisie neoBANK24
    do 13.10.2014 r. godz 23:59"
    I stąd moje pytanie, czy to jest czas na złożenie wniosku, czy od razu na
    opłacenie z środków na zakładanym do lokaty portfelu depozytowym.
    A jesli to pierwsze to jaki jest czas na opłacenie lokaty?
    bo środki będę miał dopiero po 13.10.

  • 2. Data: 2014-10-10 11:44:11
    Temat: Re: neobank i 4,2%
    Od: b...@o...pl

    Zapis wydaje się być jasny: do północy 13 października można w serwisie
    otworzyć lokatę.
    Aby to zrobić najpóźniej w tym dniu trzeba mieć środki na koncie lub na
    rachunku depozytowym.

  • 3. Data: 2014-10-10 14:45:49
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    to kicha :(
    to chyba zostaje mi tylko otworzenie konta w SmartBanku
    tylko ciekawe ile jeszce te 4%

  • 4. Data: 2014-10-10 17:12:16
    Od: p...@g...com

    Den fredagen den 10:e oktober 2014 kl. 14:45:49 UTC+2 skrev m7marek:
    > to kicha :(
    >
    > to chyba zostaje mi tylko otworzenie konta w SmartBanku
    >
    > tylko ciekawe ile jeszce te 4%

    Lokata kibica w idei. 3,7% na 3mies + 0,1% za kazdy gol Polakow. Zakladajac, ze nawet
    zadnego nie strzela 3,7 nie jest jakies tragiczne. Wniosek wazny 2 tyg.

  • 5. Data: 2014-10-14 16:06:56
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-10-09 19:38, m7marek pisze:
    > Czy ktoś zakładał w neobanku lokaty?

    Też podłączam się do pytania, czy i jakie są "haczyki" z lokatami w
    Neobanku?

    > Jest teraz promocyjne 4,2% na 3m,

    Od dziś oferują stałe 4,1% na 3 miesiące.

    pozdrawiam