  • 1. Data: 2014-10-09 15:19:26
    Temat: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Trzeci sms dzisiaj - zaloguj sie do swojego konta bo masz nowa poczte

    - chyba trzeba bedzie po kims sie przejechac jak po burym kocie ://

  • 2. Data: 2014-10-09 19:02:39
    Temat: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: Benny <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 15:19:26 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Trzeci sms dzisiaj - zaloguj sie do swojego konta bo masz nowa poczte
    >

    > - chyba trzeba bedzie po kims sie przejechac jak po burym kocie ://

    + maile codziennie

  • 3. Data: 2014-10-09 23:34:40
    Temat: Re: Re: BGZ Optima - Przegina ze Spamem
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >+ maile codziennie
    dokladnie, i bzdurne - wejdz zaloguj sie i odczytaj poczte, jakby juz
    nie mogli napisac w tym mailu chociaz ogolnie czego dotyczy. a tak
    specjalnie trza sie logowac zeby o jakichs pierdolach poczytac!

  • 4. Data: 2014-10-10 23:57:35
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 09 Oct 2014 23:34:40 +0200, sunwick napisał(a):

    > dokladnie, i bzdurne - wejdz zaloguj sie i odczytaj poczte, jakby juz
    > nie mogli napisac w tym mailu chociaz ogolnie czego dotyczy. a tak
    > specjalnie trza sie logowac zeby o jakichs pierdolach poczytac!

    Zgadzam się że ta praktyka jest wkurzająca, ale to i tak jest mały pikuś
    w stosunku do ING-u!
    Oni jak zmieniają Regulaminy lub TOiP, to w ogóle blokują dostęp do
    konta!
    Logujesz się , a za każdym razem wyświetla się komunikat, ze błędny
    login lub hasło! A na dole napis małymi literkami, ze jeśli ten
    komunikat wyświetlił Ci się już pięć razy, to: KLIKNIJ TUTAJ.
    Po kliknięciu otwiera się formatka, nakazująca zaznaczenie opcji, że
    "zapoznałem się z Regulaminami, cennikami, tabelami opłat i prowizji,
    oprocentowania i je akceptuję". Jak nie zaakceptuję to się nie zaloguję
    na konto!
    Jak dla mnie to jest szczyt bezczelności!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2014-10-11 18:52:39
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Chris94 wrote:

> [...]
    > na konto!
    > Jak dla mnie to jest szczyt bezczelności!

    Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do
    dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości
    internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. No i dodam - może
    trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo hasło ^ ^

    --
    Wysłane z pola.

  • 6. Data: 2014-10-11 19:15:06
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/10/2014 18:52, janek z pola wrote:

    > Czuję czarny PR. Mam konto w ING od mniej więcej połowy 2011 roku i aż do
    > dziś nie było takiej sytuacji, żebym musiał w serwisie bankowości
    > internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. ^ ^

    Potwierdzam. Nic mi nie wyskakuje. To że nie mam konta w ING to pestka.

    >No i dodam - może trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo
    >hasło

    A skąd te "hackery" mają wiedzieć, że masz hasło stare? Myślę, że przy
    trzech próbach, nie złamią nawet PIN-u 1111, a co mowa o (krótkim i
    starym) haśle? Wystarczy, że bankowe (identyczne w każdym) jest inne niż
    mailowe, itp.

  • 7. Data: 2014-10-11 20:58:57
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-11 19:15, mx pisze:

> [...]
    > trzech próbach, nie złamią nawet PIN-u 1111, a co mowa o (krótkim i
    > starym) haśle? Wystarczy, że bankowe (identyczne w każdym) jest inne niż

    Hmm ...np. w półbakowym/raifeisenie jest narzucony czas życia hasła
    dodatkowo system pamięta 10 ostatnich, więc pozostanie przy tym samym
    jest ....ciutek upierdliwe ;)

  • 8. Data: 2014-10-11 22:28:09
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/10/2014 20:58, Waldek wrote:

    > Hmm ...np. w półbakowym/raifeisenie jest narzucony czas życia hasła
    > dodatkowo system pamięta 10 ostatnich, więc pozostanie przy tym
    > samym jest ....ciutek upierdliwe ;)

    Mam "prawdziwego" Raiffeisena i jeszcze hasła zmieniać nie musiałem.

    Ale wszystkich przebija Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa, system
    składania wniosków o dopłaty. Jak za dziesiątym razem uda się wpisać
    zgodne z ich regułami, szczęście niespotykane.
    "terminu ważności hasła (30 dni) od ostatniej zmiany hasła dla danego
    użytkownika; !!!Wnioski składa się raz w roku!!!
    6. Reguły walidacji hasła umożliwiającego zalogowanie do systemu
    teleinformatycznego ARiMR:
    a) Hasło musi mieć co najmniej 8 znaków
    b) Hasło nie może zawierać ciągu 3-ch lub więcej jednakowych znaków
    c) Hasło nie może zawierać ciągu złożonego z 5-ciu lub więcej samych
    liter lub samych cyfr
    d) Hasło nie może być podciągiem sekwencji przedstawionych w poniższej
    tabeli (wielkość liter jest znacząca):
    `1234567890-=
    =-0987654321`
    ~!@#$%^&*()_+
    +_)(*&^%$#@!~
    qwertyuiop[]\
    \][poiuytrewq
    QWERTYUIOP{}|
    |}{POIUYTREWQ
    asdfghjkl;'
    ';lkjhgfdsa
    ASDFGHJKL:"
    ,,:LKJHGFDSA
    zxcvbnm,./
    /.,mnbvcxz
    ZXCVBNM<>?
    ?><MNBVCXZ
    e) Hasło musi zawierać:- przynajmniej jedną małą literę, oraz
    - przynajmniej jedną wielką literę, oraz
    - przynajmniej jedną cyfrę lub znak specjalny.
    7.
    f) Dopuszczalne znaki specjalne w haśle to: ~`!@#$%^&*()_-+={[}]|\:;"'<,>.?/
    g) Przynajmniej jeden ze znaków specjalnych musi być poprzedzony
    (występować w ciągu
    później) znakiem będącym literą lub cyfrą i musi poprzedzać (występować
    w ciągu
    wcześniej) znak będący literą lub cyfrą.
    h) Hasło może się powtórzyć dopiero po jego 5-tej zmianie

  • 9. Data: 2014-10-12 00:31:38
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 11 Oct 2014 18:52:39 +0200, janek z pola napisał(a):

> [...]
    > internetowej coś akceptować, żebym został zalogowany. No i dodam - może
    > trochę smutne, ale od tego czasu ciągle mam to samo hasło ^ ^

    A ja czuje oficjalny PR, opłacany przez bank!
    Bo ja jeszcze nic o tym nie wspominałem, że na trzecim z kolei ekranie
    jest żądanie zmiany hasła, a Ty już z góry napisałeś, ze nie musiałeś
    hasła zmieniać!
    Proszę bardzo, tutaj są screeny z dwóch pierwszych ekranów, o których
    pisałem:
    https://www.dropbox.com/sh/ou6qea6spkdomor/AAAyGiWdv
    YDcbED3wcLw1aIua?dl=0
    a tutaj są te dokumenty, które chcąc odzyskać dostęp do swojego konta w
    banku, musze wszystkie je przeczytać i potwierdzić, że je akceptuję:
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/umowy#2
    http://www.ingbank.pl/indywidualni/tabele-i-regulami
    ny/regulacje/toipy

    Screenu z trzeciego ekranu nie załączam, bo już dwa pierwsze tak mnie
    wkurwiły, że postanowiłem zrezygnować z usług tego banku. A jak wygląda
    trzeci ekran wiem stąd, że moja żona musiał przez to wszystko przejść,
    żeby móc zabrać kasę z tego banku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2014-10-12 09:20:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-10 o 23:57, Chris94 pisze:

> [...]
    > na konto!
    > Jak dla mnie to jest szczyt bezczelności!

    Na wstępie napiszę, że jestem klientam ING od wielu lat i też nigdy nie
    miałem takiej sytuacji.
    Ale czytając co tu napisałeś i dopiero po screenshotach widać, że jest
    nieco inaczej niż to opisałeś.

    A wynika z nich to, że zablokowałeś sobie dostęp do ING Online i wymóg
    akceptacji toip i regulaminu wymagany jest podczas odblokowywania konta
    (cobyś np nie krzyczał, że za odblokowanie dostępu np skasowali prowizję).

    Skoro Twoja żona miała to samo, to problem leży w klawiaturze ;)

    --
    Pete