  • 1. Data: 2004-10-15 21:11:51
    Temat: mozilla a ING
    Od: raaf <r...@o...pl>

    witam

    popatrzylem w archiwum ale jednoznacznej odpowiedzi nie ma na strtronie
    mozillaorg.pl jest napisane ze od 14 lutego 2004 powinno dzialać pod
    mozilla ale nie działa :(

    nie moge wykonać żadnego przelewu czy będę musiał do korzystania z ING
    wracać do IE?

    czy moze po prostu muszę coś doinstalowac do posiadanej mozilli 1,6

    proszę o pomoc

    raaf

  • 2. Data: 2004-10-15 22:08:49
    Temat: Re: mozilla a ING
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-10-15 23:11, Użytkownik raaf napisał :

> [...]
    > wracać do IE?
    >
    > czy moze po prostu muszę coś doinstalowac do posiadanej mozilli 1,6

    java? tylko ta od SUNa.

    mi chodzi z mozillą 1.4 więc może java albo ciasteczka?

    andy_nek

  • 3. Data: 2004-10-16 08:22:06
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Fri, 15 Oct 2004 23:11:51 +0200, raaf <r...@o...pl> napisał:

    > nie moge wykonać żadnego przelewu czy będę musiał do korzystania z ING
    > wracać do IE?

    Pod operą chodzi aż miło.

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 4. Data: 2004-10-16 12:47:42
    Od: "Knecht" <b...@v...pl>

    > czy moze po prostu muszę coś doinstalowac do posiadanej mozilli 1,6

    Działa po 1.7.2

    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-10-16 14:25:26
    Od: raaf <r...@o...pl>

    Użytkownik Knecht napisał:

    > Działa po 1.7.2
    >
    > Pozdrowienia

    zapodałem maszyne Suna z linku na stronie ING zobacze w poniedziałek czy
    uda się coś zrobić jesli nie trzba będzie się przesiadać na 1.7.2
    Mozille co sredno mi się usmiecha

    raaf