  • 1. Data: 2004-10-16 07:41:17
    Temat: Czy jest lepszy niz mBank?
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    Poszukuje lepszego banku internetowego niż mBank. Znacie? Podzielcie się
    uwagami.
    ---------
    Konto w mBanku zupełnie nic nie kosztuje
    Polecam Wszystkim
    Chcesz założyć lub poczytać o koncie
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p

  • 2. Data: 2004-10-16 07:56:07
    Temat: Re: Czy jest lepszy niz mBank?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje lepszego banku internetowego niż mBank. Znacie? Podzielcie się
    > uwagami.

    IMHO, lepszego nie ma :)

  • 3. Data: 2004-10-16 08:00:07
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Tańszy jest - np. VW (choć też nie zawsze). Ale lepszego nie znalazłem.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2004-10-16 09:05:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "piol" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje lepszego banku internetowego niż mBank. Znacie? Podzielcie się
    > uwagami.

    Lepszy , ale pod jakim wzgledem? VW-bezplatne przelewy oraz wyzsze
    oprocentowania, funkcjonalnosc serwisu trans. pozostawia jednak wiele do
    zyczenia. Dobry i funkcjonalny jest Lukas w wersji e-konto pro pod warunkiem
    wplywow>=2000 oraz utrzymywamiu stanu konta+lokaty>=5000, jezeli spelniasz
    te warunki to jest to najlepsze konto z oprocentowaniem =5,0%. Przelewy masz
    darmo, a jezeli robisz ich duzo to jest to o wiele tansze niz mBank, poza
    tym w sytuacjach problemowych masz placowki oraz bezplatna wplate gotowki.
    VW generalnie dobry do lokat.

  • 5. Data: 2004-10-16 09:57:40
    Od: "piol" <p...@w...pl>

> [...]
    > tym w sytuacjach problemowych masz placowki oraz bezplatna wplate gotowki.
    Oj dzieki za takie luksusy.
    ;))
    Odwiedzilem lukas i nie jestem zainteresowany. 4,3 na eMAX-ie zupelnie mi
    wystarczy a wplacam ile chce. No prawda przelewy za friko. hmmm
    Przeanalizuje
    DZieki

  • 6. Data: 2004-10-16 10:03:34
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-16, Marek J <markusjNOSPAM@.> wrote:
    > Tańszy jest - np. VW (choć też nie zawsze). Ale lepszego nie znalazłem.
    >
    > Pozdrawiam
    Dlaczego wszyscy patrzą tylko na cenę ?
    Dla mnie mBank w Bialymstoku totalnie zdyskfalifikowany ...
    3 bankomaty - dwa w centrum 50 m od siebie (CUF Multibanku i BZWBK)
    trzeci na obrzeżach w Auchan - i jak tu korzystać z takiego banku jak prowicje za
    wypłaty mnie zjedzą ...albo mnie czeka 20 min autobusami żeby kasę wybrać.
    Staram się płacić kartą jak moge ale w warzywniaku pod blokiem nie wykonam
    transakcji bezgotówkowej :(
    W takich sytuacjach Taniej wychodzi Inteligo nawet jak robię 5-8 przelewów :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-10-16 10:27:54
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego wszyscy patrzą tylko na cenę ?

    A kto Ci broni mieć dwa konta jedno w mBanku a drugie do wypłat z dowolnych
    bankomantów w VWbanku :)

  • 8. Data: 2004-10-16 10:47:27
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    > A kto Ci broni mieć dwa konta jedno w mBanku a drugie do wypłat z
    dowolnych
    > bankomantów w VWbanku :)
    Ja znalazlem na http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html oplata za
    wyplate z bankomatow 1,5zl, a mowia, ze 0zl?

  • 9. Data: 2004-10-16 11:10:40
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    piol napisał(a):

    > dowolnych

    > Ja znalazlem na http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html oplata za
    > wyplate z bankomatow 1,5zl, a mowia, ze 0zl?

    Jedno i drugie jest prawdą -- 1,5 zł poniżej, a 0 powyżej wypłacanej
    kwoty 400 zł.

    J.

  • 10. Data: 2004-10-16 11:11:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Odwiedzilem lukas i nie jestem zainteresowany. 4,3 na eMAX-ie zupelnie mi
    > wystarczy a wplacam ile chce. No prawda przelewy za friko. hmmm

    Oprocentowanie na emaxie jest 4,8% od 15.10.2004. Wszystko zalezy do czego
    chcesz głównie uzywac danego konta. Ja mam kilka kont i tak jest najlepiej,
    kazde do czegos sluzy. Obecnie mBank sluzy mi do wykonywania przelewu w
    postaci mTransferu lub przelewu na czyjes konto w mBanku (przelew darmowy i
    w czasie rzeczywistym), do innych czynnosci wykorzystuje Lukasa, do
    lokowania VW oraz ING OKO-PLN. Jezeli chodzi o wyplate z bankomatów w VW to
    jest ona darmowa >=400zl, ponizej faktycznie 1,5zl (dotyczy wszystkich
    bankomatow w Polsce).