  • 1. Data: 2004-10-15 17:25:46
    Temat: kolejna tansza (darmowa) karta kredytowa
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    jeśli było na grupie o tym - przepraszam, nie widziałem...

    jeszcze do końca miesiąca w bzwbk można wyrobić kredytówkę bez opłaty za
    pierwszy rok, zarówno główną, jak i dodatkową - dotąd, poza promocją
    opłaty wynosiły odpowiednio 58 i 38pln za rok dla głównej i dodatkowej.
    jeszcze przed rokiem dla zamawiających nowe karty opłaty były w promocji
    za 50% ceny - teraz za darmo. pamiętać tylko, że niebawem koniec
    promocji - czas do 29.10 na złożenie wniosku (ostatni dzień roboczy
    października)

    sam chciałem ominąć bezduszne procedury bzwbk, które nie pozwalają na
    obniżenie opłaty za kolejny rok kk, i wzorem lat ubiegłych zrezygnować ze
    starej, dotychczasowej na rzecz nowej za 50%... a tu taka miła
    niespodzianka - za darmo :)))

    jeśli ktoś chciałby wcale niezłą kartę kredytową, wypukłą, do wyboru VC
    lub MC - niech zwróci uwagę na tą propozycję. nie wiem jak dla innych
    miast, ale dla poznania mają chyba wymagania zarobki 1500 netto minimum,
    co dawało rok temu 2000 limitu (VC lub MC "silver")

    [jeszcze raz przepraszam jeśli już było. a by dowieść, że nie agituję na
    rzecz bzwbk przypomnę, że jeszcze można m.in. w mBanku dostać kredytówkę
    bez opłaty (za pierwszy rok)]

    zbyszko janke