  • 1. Data: 2004-10-15 20:31:20
    Temat: mKiosk w Gdyni??
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    Cześć!

    nie wiem czy było takie pytanie, ale czy ktoś się orientuje czy w Gdynia,
    a konkretnie w Centrum Kwiatkowskiego będzie otwarty mKiosk?? Na planie
    centrum jest "Punkt info. mBank", czy to jest właśnie mKiosk??

    --
    Pozdrawiam!
    Tomek

  • 2. Data: 2004-10-16 09:28:12
    Temat: Re: mKiosk w Gdyni??
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Tomek" <D...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a konkretnie w Centrum Kwiatkowskiego będzie otwarty mKiosk?? Na planie
    > centrum jest "Punkt info. mBank", czy to jest właśnie mKiosk??

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/mkiosk.htm
    l#lista

    Gdyni tu nie widac...

  • 3. Data: 2004-10-16 09:41:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    XxX <b...@a...email> wrote:
    > Gdyni tu nie widac...

    Bo pewnie to bedzie nowy. Odgrazali sie od dawna ze ich sporo postawia.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-16 10:20:46
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Odgrazali sie od dawna ze ich sporo postawia.

    Pewnie chodziło o V kwartał ;DDD

  • 5. Data: 2004-10-16 20:57:03
    Od: "Jagaa" <j...@o...pl>

    > nie wiem czy było takie pytanie, ale czy ktoś się orientuje czy w Gdynia,
    > a konkretnie w Centrum Kwiatkowskiego będzie otwarty mKiosk?? Na planie
    > centrum jest "Punkt info. mBank", czy to jest właśnie mKiosk??

    Całkiem możliwe, bo jakiś czas temu w gazecie były ogłoszenia, że szukają ludzi
    do do pracy w mKiosku w Gdyni ;)

    J.

  • 6. Data: 2004-10-16 21:44:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ckqqdb$ch2$1@news.onet.pl...
    > Bo pewnie to bedzie nowy. Odgrazali sie od dawna ze ich sporo postawia.

    No to wiadomo, skad niskie oprocentowanie w mBanku, opłaty za przelewy itd.
    Ktos przeciez bedzie musial zapłacic za te kioski.....klienci. Na sile chca
    sie przeobrazic w McDonalda bankowego typu Millennium, ale taka oferta
    adresowana jest do odmiennego kregu odbiorcow niz oferta pierwotnego mBanku.
    Maja Multibank i to powinno im wystarczyc.

  • 7. Data: 2004-10-16 21:56:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > bankowego typu Millennium, ale taka oferta adresowana jest do
    > odmiennego kregu odbiorcow niz oferta pierwotnego mBanku. Maja

    A skad wiesz, ze mBankowi teraz zalezy na tych pierwszych klientach? ;)
    Teraz ma ich 705 tysiecy.,A tych pierwszych bylo ile - 50-100 tysiecy?
    I jak mam byc szczery - ich bylo i jest najtrudniej utrzymac - bo to oni
    wlasnie lubia ekspermentowac, nie straszne im otwieranie i zamykanie kont
    (tak to o nas :D

  • 8. Data: 2004-10-17 15:23:05
    Od: "badam" <b...@c...wywlto.pl>

    > nie wiem czy było takie pytanie, ale czy ktoś się orientuje czy w Gdynia,
    > a konkretnie w Centrum Kwiatkowskiego będzie otwarty mKiosk?? Na planie

    Być może też.
    Natomiast napewno będzie w Tesco. W zasadzie już jest, z tym że uruchomią
    pewnie na dniach.
    Dwa darmofony i bankomat, tyle mam do przekazania po wizji lokalnej :)

    Design w stylu multi no ale wszędzie logo mBanku.

    badam