  • 1. Data: 2007-05-04 18:34:51
    Temat: mbiznes debet
    Od: "news" <m...@o...pl>

    Witam
    Mam możliwość wziąść mbiznes debet w mbanku, na kwotę 5000zł. Warto z tego
    skorzystać?
    pzdr.

  • 2. Data: 2007-05-04 18:36:33
    Temat: Re: mbiznes debet
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.05.2007 news <m...@o...pl> napisał/a:
    > Mam możliwość wziąść mbiznes debet w mbanku, na kwotę 5000zł. Warto z tego
    > skorzystać?

    Warto, nic to nie kosztuje, o ile nie korzystasz.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-05-04 19:11:17
    Od: "news" <m...@o...pl>

    > Warto, nic to nie kosztuje, o ile nie korzystasz.
    > --
    To mam jeszcze jedno pytanko. Oprocentowanie debetu wynosi 9,95%. Jest to
    liczone w skali miesiąca czy roku? Jeśli np. 1czerwca wykorzystam cały debet
    czyli wypłacę sobie 5000zł i spłace go po miesiącu to jakie odsetki zapłacę
    ? Albo inaczej co sie stanie jak wykorzystam cały debet i spłacę go dopiero
    po roku?
    pzdr.

  • 4. Data: 2007-05-04 21:30:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "news" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To mam jeszcze jedno pytanko. Oprocentowanie debetu wynosi 9,95%. Jest to
    > liczone w skali miesiąca czy roku?

    Oczywiscie, ze roku, to nie provident!

    Jeśli np. 1czerwca wykorzystam cały debet
    > czyli wypłacę sobie 5000zł i spłace go po miesiącu to jakie odsetki
    > zapłacę

    Mi wychodzi 41,46 zł.

    > ? Albo inaczej co sie stanie jak wykorzystam cały debet i spłacę go
    > dopiero po roku?

    A co na to regulamin?
    Zazwyczaj dopuzczalne saldo debetowe nalezy splacic przed uplywem jednego
    miesiaca. To NIE JEST KREDYT LINIOWY!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2007-05-05 09:37:58
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > A co na to regulamin?
    > Zazwyczaj dopuzczalne saldo debetowe nalezy splacic przed uplywem jednego
    > miesiaca. To NIE JEST KREDYT LINIOWY!

    Nie jest?
    http://tinyurl.com/2rzrvj ???