  • 1. Data: 2007-05-04 15:43:35
    Temat: [Multibank] Oplata za karte ktorej nie ma
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wlasnie bank pobral mi oplate za karte debetowa VE. Problem jest jednak
    taki, ze stara karta miala waznosc do konca 04.2007, a nowej nie mam.
    Czyli mam placic za cos czego nie posiadam ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-05-04 16:12:52
    Temat: Re: [Multibank] Oplata za karte ktorej nie ma
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.05.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:
    > Wlasnie bank pobral mi oplate za karte debetowa VE. Problem jest jednak
    > taki, ze stara karta miala waznosc do konca 04.2007, a nowej nie mam.
    > Czyli mam placic za cos czego nie posiadam ?

    A zastrzegłeś poprzednią? Bo jeśli nie, to wydali i zapłaciłeś za wydanie.
    Jak nie doszła, to złóż reklamację.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2007-05-04 16:18:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > A zastrzegłeś poprzednią? Bo jeśli nie, to wydali i zapłaciłeś za wydanie.
    > Jak nie doszła, to złóż reklamację.

    Zaraz zastrzege. Za KK tez pobrali oplate, ale akurat to maja zwrocic do
    3 tygodni (za obrot). Tyle, ze wyciag generuje mi sie jutro...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-05-07 11:16:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Zaraz zastrzege. Za KK tez pobrali oplate, ale akurat to maja zwrocic do
    > 3 tygodni (za obrot). Tyle, ze wyciag generuje mi sie jutro...

    Ja na Multi się przewiozłem, bo miałem kartę swoją i dodatkową a limit
    jeden i spokojnie 1500 zł przekroczone tylko się okazało, że dla
    podstawowej jest 1500 zł a dla dodatkowej nie pamiętam 700 czy 800 zł,
    więc pozbyłem się bo według mnie to jedna z najdroższych i najgorszych
    kk na rynku - no może poza tzw "onlajnowością".

  • 5. Data: 2007-05-07 13:40:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.05.2007 Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

> [...]
    > więc pozbyłem się bo według mnie to jedna z najdroższych i najgorszych
    > kk na rynku - no może poza tzw "onlajnowością".

    Czekaj, ale jak - przecież limit jest wspólny, co najwyżej limity
    transakcyjne są inne. Mylę się?

  • 6. Data: 2007-05-07 14:56:52
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Czekaj, ale jak - przecież limit jest wspólny, co najwyżej limity
    > transakcyjne są inne. Mylę się?

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_credit/
    oplaty_i_oprocentowanie/

    Wyglada na to, ze kazda karta niezaleznie musi zrobic swoj limit transakcyjny, zeby
    zwolnili z oplat z aprzedluzenie - taka interpretacja widocznie.

  • 7. Data: 2007-05-07 19:24:52
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik pisze:

    > Czekaj, ale jak - przecież limit jest wspólny, co najwyżej limity
    > transakcyjne są inne. Mylę się?

    Limit transakcyjny był taki sam czyli max, ale tak jak napisałem dla
    głównej wykonać trzeba 1500zł/m-c dla dodatkowej 750zł/m-c czy jakoś tak
    - generalnie porażka i tyle. W Citi od ręki dostałem dodatkową
    dożywotnio za darmo, z tego co na grupie słychać główną też można dostać
    za darmo za nieduże obroty.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-05-07 19:54:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Limit transakcyjny był taki sam czyli max, ale tak jak napisałem dla
    > głównej wykonać trzeba 1500zł/m-c dla dodatkowej 750zł/m-c czy jakoś tak

    co to znaczy "trzeba wykonać"? Czy chodzi Ci o zwolnienie z opłaty?
    Przecież to jest napisane w TOiP (swoją drogą dla zwykłej VC te kwoty to
    1000 i 500, przynajmniej obecnie).

    > - generalnie porażka i tyle. W Citi od ręki dostałem dodatkową
    > dożywotnio za darmo, z tego co na grupie słychać główną też można dostać
    > za darmo za nieduże obroty.

    A to akurat Citi tak ma, cała reszta już niekoniecznie. Nie wiem, czemu
    obraziłeś się na bank, skoro to TY nie przeczytałeś tabeli opłat, w której
    akurat to jest czarno na białym, wyraźnie, w tabelce a nie drobnym
    druczkiem, napisane. Multi ma szereg wad, których jest pewnie więcej niż
    zalet, ale akurat jego wadą nie są klienci, którzy nie czytają umów,
    regulaminów i TOiP.

  • 9. Data: 2007-05-08 07:09:19
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik wrote:

    > co to znaczy "trzeba wykonać"? Czy chodzi Ci o zwolnienie z opłaty?
    > Przecież to jest napisane w TOiP (swoją drogą dla zwykłej VC te kwoty to
    > 1000 i 500, przynajmniej obecnie).

    Z tego co kojarze to w tym roku obniżyli.

> [...]
    > druczkiem, napisane. Multi ma szereg wad, których jest pewnie więcej niż
    > zalet, ale akurat jego wadą nie są klienci, którzy nie czytają umów,

    No bank to mi się przestał podobać po tym, jak wpłacając pieniądze do
    wpłatomatu (w okienku biorą za to prowizję), otrzymałem error i czekałem
    na nie ponad tydzień. A z tymi kk to tylko tak informacyjnie rzuciłem bo
    mi niestety umknął ten drobny szczególik po czasie.
    Acha i nadal będę powtarzał, że kk Multi są drogie i kompletnie
    nieatrakcyjne no może poza "onlajnowością" - tu jest rewelacja.

  • 10. Data: 2007-05-08 07:21:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.05.2007 Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

> [...]
    > Acha i nadal będę powtarzał, że kk Multi są drogie i kompletnie
    > nieatrakcyjne no może poza "onlajnowością" - tu jest rewelacja.

    A jakieś argumenty? :) Bo IMHO są bardzo dobre:

    * doskonały podgląd online
    * natychmiastowa zmiana limitów transakcyjnych
    * względnie tani i prosty kredyt ratalny
    * darmowe wyciągi papierowe
    * darmowe ubezpieczenie tych pierwszych 150 EUR
    * autoryzacja podpisem
    * możliwość łatwej zmiany PIN lub jego nieustanowienia w ogóle
    * da się podnieść limit telefonicznie bez noszenia papierów (no, chyba,
    właśnie jestem w trakcie, ale wszystko jest na dobrej drodze, chociaż w
    BRE to nigdy nic nie wiadomo... ;)

    Kosztuje tyle samo co inne, no może jest u góry stawki, ale w ciągu roku chyba
    dłużej trwają promocje gdzie wydają za darmo, niż ten okres bez promocji. Progi do
    zwolnienia z opłat w kolejnych latach ma również standardowe, więc nie jest pod tym
    względem ani lepsza, ani gorsza.

    Z wad to potrafię wymienić tylko brak sensownie zrobionych przelewów z
    rachunku karty i wycierające się srebrne literki.