  • 1. Data: 2007-05-04 19:12:45
    Temat: BPH - karta kredytowa droga !! - traktowanie klienta
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Własnie byłem w BPH, którego klientem jestem od dawna chyba od 1995 roku,
    przezyłem wszelkie zmiany nazw łaczenia i dzielenia od czasów kiedy było to
    PBK.
    Wynagrodzenie wpływa mi co miesiąc, z jednym wujątkiem kiedy z przyczyn
    technicznych dostałem je gotówką. Doradca klienta już był gotów przyznać mi
    KK ale ta dziura zadecydowała, że stwierdził, że dopiero po przedstawieniu
    zaświadczenia o zarobkach mogę ubiegać się o KK.
    Trochę to dziwne ?
    W 2005 roku miałem KK Silver w BPH co oczywiście "wyszło" z komputera,
    zresztą wcale nie miałem zamiaru tego faktu ukrywać. Po 11 miesiącach
    uzytkowania zastrzegłem kartę i nie wznawiałem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2007-05-04 20:30:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    O BPH mogę powiedzieć żle tyle, że w listopadzie otrzymałem list z
    informacją o rezygnacji banku z prowadzenia kart Interia. Byłem zły
    strasznie, bo uważam, że bank powinien poprzestać na wydawaniu nowych
    kart i nie wznawianiu, a aktywne karty obsługiwać do końca ważności
    (12 miesięcy). W moim przypadku to skromne 5 miesięcy do końca
    ważności karty. Oczywiście mogłem wybrać sobie inną kartę w zamian,
    ale zrezygnowałem z takiej łaski.

  • 3. Data: 2007-05-05 05:28:57
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > KK ale ta dziura zadecydowała, że stwierdził, że dopiero po przedstawieniu
    > zaświadczenia o zarobkach mogę ubiegać się o KK.
    > Trochę to dziwne ?

    Nie. Jak masz stałe wpływy to nie potrzeba zaświadczenia. Jezli był "dziura"
    to niestety trzeba.

    > W 2005 roku miałem KK Silver w BPH co oczywiście "wyszło" z komputera,
    > zresztą wcale nie miałem zamiaru tego faktu ukrywać. Po 11 miesiącach
    > uzytkowania zastrzegłem kartę i nie wznawiałem.

    Może wystarczy zamówić kartę do tamtego rachunku skoro nie wypowiedziałeś
    umowy?

    Darek

  • 4. Data: 2007-05-05 06:10:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 May 2007 07:28:57 +0200,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:

    > Nie. Jak masz stałe wpływy to nie potrzeba zaświadczenia. Jezli był "dziura"
    > to niestety trzeba.
    Przez 10 lat jedna dziura i już ? Niezłe te procedury ma BPH :)
    KJ

    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 5. Data: 2007-05-05 06:22:48
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dnia Sat, 5 May 2007 07:28:57 +0200,

    > Przez 10 lat jedna dziura i już ? Niezłe te procedury ma BPH :)
    > KJ

    Mi to wyglada na procedury PKOSA. Nie jest wyjasnione w ktorym kawalku BPH odbylo
    sie to wystepowanie o karte.

  • 6. Data: 2007-05-05 07:40:41
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sat, 5 May 2007 06:22:48 +0000 (UTC), Krzysztofsf napisał(a):

    > Mi to wyglada na procedury PKOSA. Nie jest wyjasnione w ktorym kawalku BPH odbylo
    > sie to wystepowanie o karte.

    w oddziale który stanie sie PekaoSA

  • 7. Data: 2007-05-05 07:52:20
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com> napisał(a):

    > bylo
    >
    > w oddziale który stanie sie PekaoSA

    Tak na nich mi to wyglada.
    Gdy kiedys mailem konto w pkosa, zredukowano mnie (ale na koncie lezala calkiem
    pokazna kwota odprawy) i szukalem nowej pracy, to po 2-im miesiacu bez wplywow,
    bank mnie wezwal na dywanik, zabral czeki i limit debetowy oraz karte bankomatowa
    (powtarzam - konto na pokaznym plusie z wplacona odprawa i innymi dodatkami) oraz
    laskawie pozwolili trzymac gotowke na koncie i wyplacac ja w kasie oddzialu.

    Podobny uklad po paru latach przy koncie w BPH - zadnych problemow, przedluzanie
    karty debetowej oraz propozycje kart kredytowych (naturalnie z kart nie
    skorzystalem).oraz niezablokowana linia debetowa w koncie na 2,5 tysiaca.

  • 8. Data: 2007-05-05 19:23:37
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Przez 10 lat jedna dziura i już ? Niezłe te procedury ma BPH :)

    Liczą się wpływy z ostatnich 6 miesięcy. I fuzja nie ma z tym nic wspólnego
    z tymi przepisami.
    Poza tym chyba nieliczne banki uznają wpływy i nie żądają przedstawiana
    zaświadczeń o dochodach swoich klientów ?

    Darek

  • 9. Data: 2007-05-05 19:27:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 May 2007 21:23:37 +0200,
    napisała:
> [...]
    [...]
    > Poza tym chyba nieliczne banki uznają wpływy i nie żądają przedstawiana
    > zaświadczeń o dochodach swoich klientów ?
    Do KK ?
    Nie jest problemem znaleźć takie gdzie wystarczą oświadczenia
    (+ dobra historia w BIK).
    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 10. Data: 2007-05-05 19:32:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-05 21:27, Kamil Jońca stwierdził, że:
    > Do KK ?
    > Nie jest problemem znaleźć takie gdzie wystarczą oświadczenia
    > (+ dobra historia w BIK).

    Oczywiście wiąże się to z niskim limitem, ale faktycznie - wspomnieć
    choćby polbank - wystarczy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl