  • 1. Data: 2006-05-11 14:02:03
    Temat: mBank - po co drugi bank?
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Mam pytanie do osób posiadających konto w mBanku.
    Często tu czytałem, że ktoś pisał o posiadaniu konta i w mBanku i w
    innym banku. Po co jest to drugie?
    Czego konkretnie brakuje w samym mBanku?
    Pytam, bo też mam teraz dwa i być może rozważę rezygnację z tego
    drugiego (kosztuje i konto i karta).

  • 2. Data: 2006-05-11 14:06:30
    Temat: Re: mBank - po co drugi bank?
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Czego konkretnie brakuje w samym mBanku?

    1. Mozliwosci wplaty gotowki.
    2. Mozliwosci wyplaty gotowki w wysokosci przekraczajacej smiesznie niski
    dobowy limit wyplat z bankomatow.

  • 3. Data: 2006-05-11 14:08:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do osób posiadających konto w mBanku.
    > Często tu czytałem, że ktoś pisał o posiadaniu konta i w mBanku i w innym
    > banku. Po co jest to drugie?
    > Czego konkretnie brakuje w samym mBanku?

    niektórym brakuje kasy do większych wpłat i wypłat gotówkowych

    > Pytam, bo też mam teraz dwa i być może rozważę rezygnację z tego drugiego
    > (kosztuje i konto i karta).

    ja juz dawno zrezygnowałem z innych kont
    starcza mi tylko mBank :)

  • 4. Data: 2006-05-11 14:08:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek Popławski napisał(a):

    > Mam pytanie do osób posiadających konto w mBanku.
    > Często tu czytałem, że ktoś pisał o posiadaniu konta i w mBanku i w
    > innym banku. Po co jest to drugie?

    Największa sieć placówek do wpłat (i większych wypłat) + największa sieć
    bankomatów. Inteligo traktuję jako bieżące konto rozliczeniowe, a mBank
    tylko jako skarbonkę. Gdyby jednak inteligo zaoferowało dobry produkt
    depozytowy (coś a'la eMax+ albo PKOCS bez prowizji), bez żadnych
    wątpliwości zlikwidowałbym konto w mBanku.
    No, i nie zapominajmy o karcie do płatności internetowych...

  • 5. Data: 2006-05-11 14:11:16
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Jacek Popławski wrote:
    > Mam pytanie do osób posiadających konto w mBanku.
    > Często tu czytałem, że ktoś pisał o posiadaniu konta i w mBanku i w
    > innym banku. Po co jest to drugie?

    np. do darmowych przelewow (rachunki), i ew. do wyplaty wiekszej ilosci
    gotowki w kasie. I do dostepu do gotowki w sytuacji, gdyby w mBanku
    akurat zdarzyla sie przerwa konserwacyjna.

    miko

  • 6. Data: 2006-05-11 14:16:34
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote:
    > Mam pytanie do osób posiadających konto w mBanku.
    > Często tu czytałem, że ktoś pisał o posiadaniu konta i w mBanku i w
    > innym banku. Po co jest to drugie?

    Pewnie do wpłacania gotówki :)

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski

  • 7. Data: 2006-05-11 14:57:24
    Od: Michał Kuświk :: Kusiu <k...@A...com>

    Jacek Popławski napisał(a):
    > Mam pytanie do osób posiadających konto w mBanku.
    > Często tu czytałem, że ktoś pisał o posiadaniu konta i w mBanku i w
    > innym banku. Po co jest to drugie?
    > Czego konkretnie brakuje w samym mBanku?

    Nie można wykonywać przelewów zagranicznych. Dlatego drugie konto mam w KB.

    Michał Kuświk (Kusiu) :: k...@M...com

  • 8. Data: 2006-05-11 16:24:05
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > wątpliwości zlikwidowałbym konto w mBanku.
    > No, i nie zapominajmy o karcie do płatności internetowych...

    Skoro jako rozliczeniowe płacisz chyba za najdroższe przelewy w sieci :)

    Przemek

  • 9. Data: 2006-05-11 16:59:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemek napisał(a):

    > Skoro jako rozliczeniowe płacisz chyba za najdroższe przelewy w sieci :)

    Bywają droższe (np. Pekao SA) ;-)

  • 10. Data: 2006-05-11 17:00:15
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Przemek wrote:

    > Skoro jako rozliczeniowe płacisz chyba za najdroższe przelewy w sieci
    > :)

    Najdroższe przelewy ma pekaosa - 1zł :)
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/klienci_bankow
    _zaplaca_za_wygode_korzystania_z_internetu,display,2
    1050