  • 1. Data: 2012-08-02 22:51:32
    Temat: mbank + internet play
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Hi,

    Czy ktoś już próbował tej promocji, są jakieś "drobne druczki"?
    Piszą że Intrnet nawet do 12 miesięcy gratis: tzn. w jakiej konkretnie sytuacji?

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2012-08-03 00:35:43
    Temat: Re: mbank + internet play
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Sie, 22:51, "Piotr" <h...@y...com> wrote:
    > Hi,
    >
    > Czy kto ju pr bowa tej promocji, s jakie "drobne druczki"?

    Cos widzialem o oplacie lisingowej przy tej promocji za modem - na
    stronach mbanku
    http://www.mbank.pl/konta/osobiste/ekonto-z-internet
    em/#tabs=2

  • 3. Data: 2012-08-03 01:03:55
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 2 Aug 2012 22:51:32 +0200, Piotr napisał(a):

    > Hi,
    >
    > Czy ktoś już próbował tej promocji, są jakieś "drobne druczki"?

    Masz 3 miesiące internet za darmo, a potem do końca umowy bulisz jak za
    zboże.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2012-08-03 02:57:03
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Masz 3 miesiące internet za darmo, a potem do końca umowy bulisz jak za
    > zboże.

    Z gory uprzedzam, ze nie wglebialem sie zbyt mocno w ta oferte,
    ale Twoja wypowiedz jest jednym wielkim niedopowiedzeniem
    a wiec:

    - "bulisz jak za zboze" = po trzecim miesiacu bulisz 35zl (co miesiac),
    no chyba, ze wyrzezbisz (co miesiac) >= 350zl karta (bezgotowkowo)
    i masz na koncie >= 35zl - wtedy bank buli za ciebie

    - umowa na modem to leasing i chyba na koncu trzeba oddac ten modem (?)-
    - nie wglebialem sie, bo daja (w leasing) stary model (E173 a nie np.
    E3131),
    maly transfer (3GB) a w razie niespelnienia warunkow sciagaja az 35zl
    i po prostu odradzilem znajomej ta oferte, bez dalszego wnikania :)

  • 5. Data: 2012-08-03 02:58:12
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Czy ktoś już próbował tej promocji, są jakieś "drobne druczki"?
    > Piszą że Intrnet nawet do 12 miesięcy gratis: tzn. w jakiej konkretnie
    > sytuacji?

    A w ogole czytales regulamin tej promocji na stronie mBanku, leniu
    smierdzacy?

  • 6. Data: 2012-08-03 07:36:49
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2012 02:58:12 +0200, Q napisał(a):

    > A w ogole czytales regulamin tej promocji na stronie mBanku, leniu
    > smierdzacy?

    dobrze, ze net nie przenosi jeszcze zapachow...

    --
    jg

  • 7. Data: 2012-08-03 09:23:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 2 Aug 2012 22:51:32 +0200, Piotr napisał(a):
    > Czy ktoś już próbował tej promocji, są jakieś "drobne druczki"?
    > Piszą że Intrnet nawet do 12 miesięcy gratis: tzn. w jakiej konkretnie sytuacji?

    Totalnie bez sensu - trzeba spinać się i kombinować, by łaskawie "dali" na
    rok modem i internet... Ten modem (a raczej nowszy i lepszy, bo E3131)
    kupuje się w dowolnym punkcie Play za 123zł (w cenie jest transfer 1GB).
    Modem jest bez simlocka, można włożyć weń choćby kartę Aero2 albo kartę
    OrangeFree na kartę, gdzie za 30zł jest 6GB choćby i na rok. Krótko
    mówiąc... szkoda zachodu. Co innego dawna promocja DBnet, gdzie za samo
    założenie konta i odpowiednią ilość środków przez pierwszy miesiąc dawali
    E173U-2 razem ze starterem Play free.

    P.S. Że jeszcze w ogóle jest dla kogo robić promocje w mBanku... szok.
    Myślałem że już wszyscy mają tam konta :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2012-08-03 09:34:10
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Masz 3 miesiące internet za darmo, a potem do końca umowy bulisz jak za
    > zboże.

    1. jesteś idiotą
    2. http://jdtech.pl/wp-content/uploads/2012/03/obowiazk
    i_mbank.png

    erator/

  • 9. Data: 2012-08-03 09:39:58
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Totalnie bez sensu - trzeba spinać się i kombinować, by łaskawie "dali" na
    > rok modem i internet... Ten modem (a raczej nowszy i lepszy, bo E3131)
    > kupuje się w dowolnym punkcie Play za 123zł (w cenie jest transfer 1GB).
    bardzo dobra promocja
    masz modem za to że używasz konta do tego do czego ono jest
    1. 3miechy bez warunków
    2. 4 miechy wydawaj 100zł kartą
    3. 5 miechow 100zł kartą i wpływ 1000zł

    erator/

  • 10. Data: 2012-08-03 10:47:33
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > bardzo dobra promocja

    A wlasnie, ze taka sobie.

    > masz modem za to że używasz konta do tego do czego ono jest
    > 1. 3miechy bez warunków
    > 2. 4 miechy wydawaj 100zł kartą
    > 3. 5 miechow 100zł kartą i wpływ 1000zł

    Oj, cos Ci sie grubo popierdzielilo...
    A pare postow wyzej pisales, ze ktos tam jest idiota...