  • 1. Data: 2012-08-02 19:19:24
    Temat: Mille - aukcja - proszę o zezanania...
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

  • 2. Data: 2012-08-02 21:16:04
    Temat: Re: Mille - aukcja - proszę o zezanania...
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 19:19, SQLwiel pisze:

  • 3. Data: 2012-08-03 00:04:59
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    oferty z 1.08.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2012-08-04 08:13:54
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 02.08.2012 o 21:16 S <...@w...pl> pisze:

    > 7% dawałem i nie wygrałem.

    Ja chcialem 7% i sie skusili. Dlaczego nie zaczynacie od 7% a ponizej? Na
    7% to mozecie bez laski otworzyc lokaty w HH. Zanim zaczeto to pisac o
    aukcjach to wchodzilo mi na 7,3%. Zanizacie oprocentowanie koledzy...

    MK

  • 5. Data: 2012-08-04 08:38:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Ja chcialem 7% i sie skusili. Dlaczego nie zaczynacie od 7% a ponizej?
    > Na 7% to mozecie bez laski otworzyc lokaty w HH. Zanim zaczeto to
    Trzeba jeszcze mieć kasę w mille w czasie HH.

    KJ

    Nothing is a problem once you debug the code.
    -- John Carmack

  • 6. Data: 2012-08-04 10:02:08
    Od: z...@g...com

    > Trzeba jeszcze mieć kasę w mille w czasie HH.

    I BYć online w czasie HH. Mieć ochote na mrożenie kasy 3M.

    Z.

  • 7. Data: 2012-08-04 11:31:05
    Od: S <...@w...pl>

    W dniu 2012-08-04 10:02, z...@g...com pisze:

    > I BYć online w czasie HH. Mieć ochote na mrożenie kasy 3M.

    Ja zakładam na 183 dni na 7%. Nie da się ukryć, że to dziś najlepsza
    oferta.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-08-04 20:43:29
    Od: "bladx" <a...@g...pl>

    > Ja zakładam na 183 dni na 7%. Nie da się ukryć, że to dziś najlepsza
    > oferta.

    Również ostatnio założyłem na 180 dni. Nie sądzę, aby w ciągu najbliższych
    miesięcy pojawiła się lepsza oferta. Oczywiście wykluczam lokaty w innych
    bankach typu "na start" lub "na nowe środki".

  • 9. Data: 2012-08-04 22:10:44
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Również ostatnio założyłem na 180 dni. Nie sądzę, aby w ciągu najbliższych
    > miesięcy pojawiła się lepsza oferta. Oczywiście wykluczam lokaty w innych
    > bankach typu "na start" lub "na nowe środki".

    no jak najlepsza skoro mozna wsadzic na aukcji na 6,99-7 na 15 dni?!

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2012-08-05 08:55:40
    Od: z...@g...com

    On Saturday, August 4, 2012 10:10:44 PM UTC+2, wromek wrote:

    > no jak najlepsza skoro mozna wsadzic na aukcji na 6,99-7 na 15 dni?!

    ale to się może skończyć. Oczywiście czestsza kapitalizacja jest lepsza iż rzadka.
    Swoją drogą, jeśli uważacie, że stopy będą spadać, to lepszym wyborem mogą być
    fundusze obligacji.

    Z.