  • 1. Data: 2012-08-02 21:47:09
    Temat: Sync = pseudo bank
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Wysłałem przelew natychmiastowy wczoraj, do dzisiaj nie dotarł do
    odbiorcy. Sync telefonicznie olewa sprawę "proszę się kontaktować z Blue
    Media SA". Na moją sugestię, że ja mam umowę z nimi, a nie z Blue Media
    SA usłyszałem "jak pan robił przelew to był komunikat". Na nic się zdaję
    jakiekolwiek tłumaczenia.

    Blue Media SA twierdzi, że oni wszystko zrobili jak trzeba.
    A odbiorca przelewu jak nie miał tak nie ma czyli pieniądze wyparowały,
    a bank umywa rączki i odsyła do jakichś pośredników.

    I to by było na tyle przygód z Sync. Po wakacjach kończę przygodę z tym
    parabankiem.

    Mr. Owl.

  • 2. Data: 2012-08-03 13:41:46
    Temat: Re: Sync = pseudo bank
    Od: " cziko" <c...@g...pl>

    A co ma do tego bank, że zleciłeś darowiznę dla BlueMedia?

  • 3. Data: 2012-08-03 17:45:36
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    cziko pisze:
    > A co ma do tego bank, że zleciłeś darowiznę dla BlueMedia?

    może to, że owe darowizny w swojej ofercie nazywa "przelewami" i to
    "natychmiastowymi" (pewnie lepszymi niż normalne, skoro w
    przeciwieństwie do nich płatnymi, z wyjątkiem pierwszych dziesięciu
    miesięcznie).

  • 4. Data: 2012-08-03 23:23:43
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-08-03 13:41, cziko pisze:
    > A co ma do tego bank, że zleciłeś darowiznę dla BlueMedia?

    Zleciłem przelew w systemie Aliot Sync.