  • 1. Data: 2012-10-18 23:05:07
    Temat: mbank - działa powoli
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Coś się dzieje z mbankiem? Korzystanie ze strony od paru minut
    to koszmar.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-10-18 23:09:32
    Temat: Re: mbank - działa powoli
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    W dniu 2012-10-18 23:05, DooMiniK pisze:
    > Coś się dzieje z mbankiem? Korzystanie ze strony od paru minut
    > to koszmar.

    Coś masz ze swoją siecią; 0,27 sek.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2012-10-19 08:40:02
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 18/10/2012 22:09, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

    > Coś masz ze swoją siecią; 0,27 sek.

    Po 2-3 minutach ruszyło; całkiem możliwe, że to był standardowy
    problem typu PEBKAC.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-10-19 08:47:26
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    DooMiniK <bachus@bachus> writes:

    > Po 2-3 minutach ruszyło; całkiem możliwe, że to był standardowy
    > problem typu PEBKAC.

    U mnie od paru dni na różnych szyfrowanych stronach, co i rusz wyskakuje
    błąd OCSP.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2012-10-19 18:16:19
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie od paru dni na różnych szyfrowanych stronach, co i rusz wyskakuje
    > błąd OCSP.

    dostawcy internetu dają coraz szybsze łącza
    dostawcy usług serwerów też coraz częściej bez limitów
    Polska się zapycha

    erator/