  • 1. Data: 2012-10-18 11:04:51
    Temat: Pamiętacie Kilera?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Pamiętacie Kilera w Pocztowym? Wtedy to była "jazda". Teraz tylko 5,8%
    na 10_dniowej, ale może komuś będzie pasowało.

  • 2. Data: 2012-10-18 17:01:18
    Temat: Re: Pamiętacie Kilera?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wiatrak wrote:

    > Pamiętacie Kilera

    Patrząc na sam tytuł pomyślałem raczej o camokillerze,
    zwłaszcza, że pytanie tak "osobowo" postawione.

  • 3. Data: 2012-10-18 20:14:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Patrząc na sam tytuł pomyślałem raczej o camokillerze,
    > zwłaszcza, że pytanie tak "osobowo" postawione.

    No proszę, nie tylko ja miałem to skojarzenie!

  • 4. Data: 2012-10-18 23:10:27
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 20:14:35 +0200, MarekZ napisał(a):

    > No proszę, nie tylko ja miałem to skojarzenie!

    Taka również była moja pierwsza myśl :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-10-21 16:46:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 11:04:51 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Pamiętacie Kilera w Pocztowym? Wtedy to była "jazda". Teraz tylko 5,8%
    > na 10_dniowej, ale może komuś będzie pasowało.

    Jakby było deko więcej niż w BGŻO to może jeszcze a tak to chyba nie ma
    sensu.

    --
    xbartx