  • 1. Data: 2012-10-18 18:53:13
    Temat: Drobne 100$ z US - jak
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Jeśli nadawca w US jest "mało wprawiony", dotychczas wysyłał banknot w
    kopercie, ma KK, a odbiorca w PL ma "zwykłe" konto na PayPal (nie jest
    notorycznym sprzedawcą), (jeśli to w czymś pomoże), ma konto w EUR, nie ma
    w $ -
    - to jak najwygodniej?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-10-18 19:58:54
    Temat: Re: Drobne 100$ z US - jak
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 18:53:13 +0200, SQLwiel napisał(a):

> [...]
    > kopercie, ma KK, a odbiorca w PL ma "zwykłe" konto na PayPal (nie jest
    > notorycznym sprzedawcą), (jeśli to w czymś pomoże), ma konto w EUR, nie ma

    Na PP możesz sobie aktywować różne waluty, więc możesz mieć zarówno euro
    jak i USD czy PLN (ja mam wszystkie trzy).
    Jeśli będziesz miał aktywne konto USD i jeśli wpłynie należność w USD,
    to powinna ona zostać na tym koncie zapisana.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2012-10-18 20:07:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 18.10.2012 19:58, Chris94 wrote:

> [...]
    > Jeśli będziesz miał aktywne konto USD i jeśli wpłynie należność w USD,
    > to powinna ona zostać na tym koncie zapisana.

    Ale jesli ma polskie konto to i tak wyplacic bedzie mogl tylko PLN,
    czyli walutowe konto nic tu nie pomoze.

  • 4. Data: 2012-10-18 20:23:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    neoniusz wrote:

    > Ale jesli ma polskie konto to i tak wyplacic bedzie mogl tylko PLN,
    > czyli walutowe konto nic tu nie pomoze.

    ale zamiast wypłacać może wydać USD gdzies tam na dzikim zachodzie.

  • 5. Data: 2012-10-18 20:31:01
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-18 20:23, witek pisze:

    > ale zamiast wypłacać może wydać USD gdzies tam na dzikim zachodzie.

    Się wtrącę i uzupełnię - konto w EUR, to mam w jakimś-tam-banku, w $ chyba
    nie mam nigdzie (? - a bo to ktoś z tutejszych panuje nad tym jakie ma
    konta i gdzie? ;) ) a na PP mam (chyba) tylko PLN (rzadko tam zaglądam...)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 6. Data: 2012-10-18 20:32:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:
> [...]
    > kopercie, ma KK, a odbiorca w PL ma "zwykłe" konto na PayPal (nie jest
    > notorycznym sprzedawcą), (jeśli to w czymś pomoże), ma konto w EUR, nie ma

    niech sobie zalozy konto PayPal w USA o ile jeszcze nie ma, podepnie tą
    kartę (drozej), albo własne konto (taniej) i przez PayPal wysle kase tobie.
    jak dostaniesz w dolarach to i tak czeka cie przewalutowanie na zlotowki
    po twojej stronie. Pozostaje ci tylko poczekac na dobry kurs.
    No ewentualnie wydac dolary gdzies tam.

  • 7. Data: 2012-10-18 20:33:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwiel wrote:

> [...]
    > nie mam nigdzie (? - a bo to ktoś z tutejszych panuje nad tym jakie ma
    > konta i gdzie? ;) ) a na PP mam (chyba) tylko PLN (rzadko tam zaglądam...)

    Na paypal masz takie w jakich dostaniech kase i mozesz przeliczac do
    bolu na co tylko chcesz. oczywiscie nic za darmo.

  • 8. Data: 2012-10-18 20:35:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Siý wtr˘cý i uzupełniý - konto w ¤, to mam w jakim÷-tam-banku, w $ chyba
    > nie mam nigdzie (? - a bo to kto÷ z tutejszych panuje nad tym jakie ma
    > konta i gdzie? ;) ) a na PP mam (chyba) tylko PLN (rzadko tam zagl˘dam...)

    To szyfr? Słaby, luki w konspiracji i deklaracji kodowania. :-)

  • 9. Data: 2012-10-18 20:40:11
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-18 20:35, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To szyfr? Słaby, luki w konspiracji i deklaracji kodowania. :-)

    Chyba u Ciebie, albo w guglu. Mirqowy bot newsowy mnie akceptuje.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-10-18 20:43:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To szyfr? Słaby, luki w konspiracji i deklaracji kodowania. :-)

    > Chyba u Ciebie, albo w guglu. Mirqowy bot newsowy mnie akceptuje.

    Deklarujesz w wiadomości to: charset=ISO-8859-16