  • 1. Data: 2004-01-18 16:37:01
    Temat: [mbank] Zakladanie konta....
    Od: "michał" <S...@g...pl>

    Witam,
    Jestem po wrazeniem szybkosci mBanku. Z tego co czytalem na grupie bylem
    przygotowany ze tak za 3 miesiace konto w tym banku bede mial zalozone.
    Natomiast jak jest w rzeczywistosci - juz po 11 dniach mam w pelni
    funkcjonalne konto ;-) Przypadek? Czy moze mialem takie szczescie? ;-))

    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2004-01-18 17:29:15
    Temat: Re: [mbank] Zakladanie konta....
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "michał" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Natomiast jak jest w rzeczywistosci - juz po 11 dniach mam w pelni
    > funkcjonalne konto ;-) Przypadek? Czy moze mialem takie szczescie? ;-))

    Spośród 100 osób, u których założenie konta się przedłuża, 99 napisze o tym
    na grupach dyskusyjnych. Spośród 100 osób, u których założenie konta idzie
    szybko, tylko jedna pochwali się tym na grupach.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-01-18 17:36:50
    Od: "michał" <S...@g...pl>

> [...]
    > na grupach dyskusyjnych. Spośród 100 osób, u których założenie konta idzie
    > szybko, tylko jedna pochwali się tym na grupach.

    Wszyscy narzekają jak na razie na ten bank - ja nie mam prawa ;-) Założenie
    konta do 10 dni (jak napisane na stronie www). Na kontakt z konsultantem (na
    3 próby) nie czekałem jak na razie więcej niż 2-3 minuty. Jak na razie jest
    nie źle ;-))

    pozdrawiam,
    michal

  • 4. Data: 2004-01-18 17:53:17
    Od: Witek <w...@m...md>

    "michał" <S...@g...pl> napisal w

    > juz po 11 dniach mam w pelni funkcjonalne konto ;-) Przypadek? Czy moze
    > mialem takie szczescie? ;-))

    Mialem podobnie. Moze nie liczylem ilosci dni, ale bylo szybko. Karte tez
    szybko dostalem - jak ja zamowilem w koncu ;-)

    --
    Witek

  • 5. Data: 2004-01-18 18:39:59
    Od: Jasiu <n...@p...pl>

    Witam!!
    Również nie moge narzekać w sumie miesiąc i konto z kartą było!
    I o ile się nie myle to ci wszyscy którzy tak narzekają że to trwa i
    trwa nawet do trzech m-cy pewnie też nie są święci :)
    Ja gdybym był w domu jak mBank dzwonił pirwszy raz pewnie miałbym to
    załatwione szybciej no ale cóż później trzeba było troche poczekać jak
    komp. wylosuje.
    Więc jestem zadowolony i narazie jest OKI byle tak dalej
    --
    Pozdrowienia
    Jasiu

  • 6. Data: 2004-01-18 19:50:03
    Od: Witek <w...@m...md>

    Jasiu <n...@p...pl> napisal w

    > Również nie moge narzekać w sumie miesiąc i konto z kartą było!
    A z karta zwlekalem - bo naiwnie myslalem ze sami mi ja przysla, a dopiero
    potem sie dowiedzialem ze trzeba zamowic. Potem nie bylo w domu telefonu na
    z wybieraniem tonowym - wiec dopiero po ponad miesiacu od posiadania konta
    zadzwonilem, bez problemow z polaczeniem itp itd - a karte dostalem szybko.

    --
    Witek

  • 7. Data: 2004-01-18 22:40:33
    Od: "Neo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@m...md> napisał w wiadomości
> [...]
    > z wybieraniem tonowym - wiec dopiero po ponad miesiacu od posiadania konta
    > zadzwonilem, bez problemow z polaczeniem itp itd - a karte dostalem

    a wiadomo cos o sieci bakomatow z ktorych mozna kase bez prowizji wyciagac
    (oprocz euronetu) ??

  • 8. Data: 2004-01-18 23:12:09
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    Neo <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a wiadomo cos o sieci bakomatow z ktorych mozna kase bez prowizji wyciagac
    > (oprocz euronetu) ??

    Coś wiadomo. Nawet sporo wiadomo.

  • 9. Data: 2004-01-18 23:21:53
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Coś wiadomo. Nawet sporo wiadomo.

    A co konkretnie?
    Pozatym, ze ma byc ok. 2 000 bankomatow
    juz 'wkrotce'?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2004-01-18 23:34:23
    Od: "LZUYTA" <l...@g...pl>

    > A co konkretnie?

    Tajemnica.

    > Pozatym, ze ma byc ok. 2 000 bankomatow

    Planowane rozwiązania mogą Cię zadziwić.

    > juz 'wkrotce'?

    Wszystko w swoim czasie.