  • 11. Data: 2003-06-04 18:20:20
    Temat: Re: [mbank] Doładowania pre-paidów mTransferem
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał:

    > A no wlasnie. Dobrze ze mBank rozszerza oferte (doladowanie prepaidow
    > jest OK), ale ten serwis SMSowy jest troche zalosny (w porownaniu z
    > Inteligo wlasnie).

    A to dlaczego ?
    IMHO jest OK - szczególnie jeśli chodzi o KK.

  • 12. Data: 2003-06-04 18:23:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > A t to od daaaaawna dziala - tylko ze kurde jak ja z tego korzystalem
    > to mialo dosc duze opoznienia

    W Multi nie ma opóźnień.

    > - no i ty musisz inicjowac usluge - a

    zeby obsługa byla łatwiejsza, to inicjowanie by nie przeszkadzało.

    > nie tak jak w Inteligo - ze ci przysyla info o kazdej zmianie na
    > rachunku

    No tak, ale za 4,99zl ;-//

  • 13. Data: 2003-06-05 00:07:27
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 4 Jun 2003 15:08:02 +0200, "Glenn" <g...@g...pl>
    wrote:

    >http://www.mbank.com.pl/mobile

    "Jeśli nie masz pewności czy telefon może zostać doładowany wybraną
    kwotą (np. kiedy chcesz zrobić prezent znajomej osobie i doładować jej
    telefon Simplus) kliknij w SPRAWDŹ, a otrzymasz natychmiast informację
    od operatora, czy doładowanie uda się czy nie."

    Gdzie jest to "SPRAWDŹ" bo nie widze.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2003-06-06 21:17:26
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > A to dlaczego ?
    > IMHO jest OK - szczególnie jeśli chodzi o KK.

    A korzystales z niego kiedys? Bardzo czesto nie dostaje sie zadnej
    wiadomosci zwrotnej.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 15. Data: 2003-06-06 21:17:59
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > W Multi nie ma opóźnień.

    Ja mialem - i w Multi, i w mBanku

  • 16. Data: 2003-06-07 07:29:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał:

    > A korzystales z niego kiedys? Bardzo czesto nie dostaje sie zadnej
    > wiadomosci zwrotnej.

    W Multi korzystam b.czesto, a w mBanku raczej nie. W multi dziala dobrze, w mB
    faktycznie czasem zdarzaja sie opoznienia.

  • 17. Data: 2003-07-02 06:57:58
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    A jak dostac fakture VAT przy takiej formie platnosci? I czy moge
    doladowac telefon komus, kto nie ma rachunku w mBanku i czy ten ktos moze
    dostac fakture na swoja firme, jesli to ja mu zaplace za to doladowanie?

    M.

  • 18. Data: 2003-07-04 17:19:13
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 2 Jul 2003, Michal Sawicki wrote:

    > A jak dostac fakture VAT przy takiej formie platnosci? I czy moge
    > doladowac telefon komus, kto nie ma rachunku w mBanku i czy ten ktos moze
    > dostac fakture na swoja firme, jesli to ja mu zaplace za to doladowanie?

    Plus stwierdzil, ze to mBank wystawia faktury. mLinka zaprzecza i
    twierdzi, ze po prostu nie wystawiaja faktur i juz. Czy to legalne?

    M.

  • 19. Data: 2003-07-07 08:34:03
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Uz.ytkownik Michal Sawicki napisa?:

    > Plus stwierdzil, ze to mBank wystawia faktury. mLinka zaprzecza i
    > twierdzi, ze po prostu nie wystawiaja faktur i juz. Czy to legalne?

    A jak jest z fakturami za doladowania w bankomatach? Moze bankomaty i
    mBank maja ograniczona odpowiedzialnosc ;-))))

    Bartol