  • 1. Data: 2003-02-17 11:59:25
    Temat: mbank
    Od: "Kasia Pampuch" <k...@x...pl>

    Witam!
    Czy ktos z grupowiczow mial wczoraj problemy z wyplata gotowki z bankomatu?
    Ja probowalam w 3 roznych bankomatach i albo zwracal mi blad w postaci zly
    pin albo
    chcial wielokrotnosci kwoty 100 zl gdy wybieralam wlasnie owe 100 zl...
    Oczywiscie
    srodki na koncie byly...
    A moze nagle 2 karty do roznych rachunkow przestaly dzialac?

    Pozdrawiam,
    Kasia.

  • 2. Data: 2003-02-17 17:49:28
    Temat: Re: mbank
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kasia Pampuch" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oczywiscie
    > srodki na koncie byly...
    > A moze nagle 2 karty do roznych rachunkow przestaly dzialac?

    Wczoraj byla przerwa konserwacyjna w mbanku, wiec to moze to ??

    --
    Pozdrawiam:

    ************************
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 3. Data: 2003-02-18 07:09:36
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

> [...]
    > Oczywiscie
    > srodki na koncie byly...
    > A moze nagle 2 karty do roznych rachunkow przestaly dzialac?

    Wczoraj nie... Ale to częsty bug np. w bankomacie Euronetu przy Dworcu
    Głównym PKP w Gdańsku. Na szczęście 100 metrów na przeciwko jest drugi
    bankomat i tam zwykle wszystko OK.

    RJCz