  • 1. Data: 2003-02-17 12:35:50
    Temat: Skarbiec Dolarowa Obligacja
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Zastanawiam sie nad ulokowaniem pieniedzy w tym funduszu. Dolar jest teraz
    tani i licze na wzrost jego wartosci. A moze sie myle? Z czego wynika niska
    wartosc dolara?Wojna, recesja, a moze my jestesmy teraz w strefie euro i
    dolar ciagle bedzie spadal?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 2. Data: 2003-02-17 17:44:50
    Temat: Re: Skarbiec Dolarowa Obligacja
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w
    wiadomości
> [...]
    wynika niska
    > wartosc dolara?Wojna, recesja, a moze my jestesmy teraz w strefie

    Dolar nie wzrośnie przed początkiem wojny. A potem jeśli nie będzie
    większych problemów w Iraku to w górę. Ja powoli pakuję się w to TFI.
    Najgorszy scenariusz to odwlekanie w nieskończoność nieuniknionego...

    --
    Marcin P.
    http://kolej.lodz.pl

  • 3. Data: 2003-02-17 19:39:21
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> skribis:

    >Zastanawiam sie nad ulokowaniem pieniedzy w tym funduszu. Dolar jest teraz
    >tani i licze na wzrost jego wartosci. A moze sie myle?

    dolar dolarem, ale wazne tez w co fundusz inwestuje

    > Z czego wynika niska
    >wartosc dolara?

    z wysokiej wartosci zlotowki:) poza tym wojna, moze jeszcze echa afer na
    gieldzie ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Uwaga: po odwiedzeniu tej strony twoje
    finznse i cale zycie moga zmienic sie na lepsze: