  • 1. Data: 2004-06-08 11:41:14
    Temat: mBank - zamykanie rachunku, jak?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Jak najprościej (najszybciej) przeprowadzić procedurę zamykania
    rachunku wspólnego w mBanku (uaktywnione fundusze), na koncie i
    funduszach saldo 0 zł.
    Będe wdzięczny za rady

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Jakie jest przeznaczenie człowieka? Być nim." S. J. Lec

  • 2. Data: 2004-06-08 11:47:33
    Temat: Re: mBank - zamykanie rachunku, jak?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:
    > Jak najprościej (najszybciej) przeprowadzić procedurę zamykania
    > rachunku wspólnego w mBanku (uaktywnione fundusze), na koncie i
    > funduszach saldo 0 zł.
    > Będe wdzięczny za rady

    Wysłąć poleconym coś na kształt
    " Wnoszę o zamkniecie rachunków o numerach ..... i rozwiazanie umowy.
    Zobowiazuję sie pokryć ewentualne tranzakcje kartowe.
    Wysłać na adres mBanku.
    Odczekać miesiąc + epsilon
    Uznać sprawę za zakończoną.

    KJ

  • 3. Data: 2004-06-08 11:47:46
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak najprościej (najszybciej) przeprowadzić procedurę zamykania
    > rachunku wspólnego w mBanku (uaktywnione fundusze), na koncie i
    > funduszach saldo 0 zł.
    > Będe wdzięczny za rady

    Pismo wypowiadające umowę wysłane oczywiście poleconym.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-08 12:29:31
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Ja dzwonilem na linie i procedura zostala wszczeta po zgloszeniu
    telefonicznym: podalem rachunek na jaki maja przelac srodki. Niemniej
    zobligowany jestes do wyslania pisma o tresci, ktora juz ktos ci podal

    iczek

  • 5. Data: 2004-06-08 13:47:01
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > " Wnoszę o zamkniecie rachunków o numerach ..... i rozwiazanie umowy.
    > Zobowiazuję sie pokryć ewentualne tranzakcje kartowe.

    coś o przetwarzaniu danych osobowych i kartach dodać (tylko debetówki
    mam)?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "A droga wiedzie w przód i w przód" J.R.R. Tolkien

  • 6. Data: 2004-06-08 13:58:29
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Pismo wypowiadające umowę wysłane oczywiście poleconym.

    za potwierdzeniem odbioru?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Czy nie lepiej byłoby, zamiast tępić zło, szerzyć dobro?."

  • 7. Data: 2004-06-08 14:04:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > za potwierdzeniem odbioru?

    Najlepiej.

  • 8. Data: 2004-06-08 14:22:03
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Najlepiej.

    ok, a teraz następny "problem" - dopisali mi odsetki, całe 19 groszy.
    Ani tego przelać, ani nic :) Co z takim kwiatkiem zrobić?
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Prosilem o wszystko, abym mogl cieszyc sie zyciem, a otrzymalem

  • 9. Data: 2004-06-08 14:29:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ok, a teraz następny "problem" - dopisali mi odsetki, całe 19 groszy.
    > Ani tego przelać, ani nic :) Co z takim kwiatkiem zrobić?

    Dolać do 10 PLN i wypłacić w bankomacie BZWBK ;-))) , albo po prostu
    "zadysponować" w wypowiedzeniu przelanie pozostałych po wygaśnięciu umowy
    środków na wskazane konto.

  • 10. Data: 2004-06-08 14:32:35
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ok, a teraz następny "problem" - dopisali mi odsetki, całe 19 groszy.
    > Ani tego przelać, ani nic :) Co z takim kwiatkiem zrobić?

    Hmmm, niewiele tego jak na kwiatek, ale ...
    http://cafe.mbank.com.pl/NADZIEJA/