  • 1. Data: 2004-06-08 10:48:58
    Temat: Limit operacji przez Internet (Lukas)
    Od: "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>

    Gdy zakładałem konto w Lukasie, trzeba było zdefiniować limit operacji przez
    Internet (dla jednej operacji i limit dzienny). Cóż, wymyśliłem jakieś w
    miarę sensowne wartości :-) i konto założyłem. Gdy przyszło do spłacania
    karty kredytowej BZ WBK, okazało się, że nie da się tego zrobić jednym
    przelewem, bo przekraczam granicę dla jednej operacji - poszło dwoma
    przelewami. Tak się zastanawiam, jaki sens ma takie ograniczenie dla
    pojedynczej operacji? Rozumiem limit dzienny - to chyba mają wszystkie
    banki, ale ograniczać pojedynczą operację? Czy Lukasowi opłaca się
    przetwarzać moje dwa przelewy zamiast jednego (dla mnie bezpłatnie - e-Konto
    Pro)? Zapewne chodzi tu o jakieś kwestie bezpieczeństwa, ale zastanawiam
    się, czy naprawdę ograniczenie pojedynczej operacji to bezpieczeństwo
    zwiększa, czy też tylko utrudnia wykonywanie większych przelewów ...

    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-08 12:19:15
    Temat: Re: Limit operacji przez Internet (Lukas)
    Od: "-" <...@...->

    Zmień sobie limit pojedyńczej operacji na taki sam jak dzienny i nie
    będziesz miał więcej takich problemów. Ja tak zrobiłem. Mozesz to zrobić za
    pośrednictwem Lukas linii.

  • 3. Data: 2004-06-08 13:33:30
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 8 Jun 2004 12:48:58 +0200, "Tomasz Lisowski" <t...@d...pl>
    wrote:

> [...]
    >karty kredytowej BZ WBK, okazało się, że nie da się tego zrobić jednym
    >przelewem, bo przekraczam granicę dla jednej operacji - poszło dwoma

    ja mam 999999,00 zł. Od początku. Limit KK mam mniejszy :-)
    --
    Jarek Andrzejewski