  • 1. Data: 2004-06-08 11:22:06
    Temat: leasing na auto - gdzie
    Od: "michaska" <m...@b...pl>

    radzicie?
    po wstepnej ocenie ofert pozostaly mi trzy :
    PKO SA
    EFL
    BZWBK

    czy ktos ma jakies doswiadczenia na nie z ktorym z ww?
    a na tak?

    finansowo podobne

    michaska

    dzieki za uwagi
    m...@b...pl
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-08 11:52:02
    Temat: Re: leasing na auto - gdzie
    Od: TZ <s...@s...won.idea.net.pl>

    michaska wrote:

> [...]
    > EFL
    > BZWBK
    >
    > czy ktos ma jakies doswiadczenia na nie z ktorym z ww?

    porównaj jeszcze ubezpieczenia i czy np u któregoś nie dostaniesz
    opustu na konkretny model samochodu.
    Sprawdź też która ma najbardzie przykre ogólne warunki (te pisane
    małą czcionką).

    --
    TZ

  • 3. Data: 2004-06-09 13:59:24
    Od: "Dareq" <d...@p...onetonet.pl>

    sprawdzilem tez inne banki, jak sam bralem leasing

    przebil wszystkich gbg sa

    trzeba sie targowac

    jedyną lepszą ofertę ma renault credit polska,no ale dla aut renault