  • 111. Data: 2011-06-07 10:23:13
    Temat: Re: mBank wprowadza opłatę za kartę
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 11:08:42 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > 1. Nie mam KK w mbanku - nie chcą mi jej dać
    > 2. karty debetowej używałem do wypłat (mało ważne) i do WPŁAT[1] we
    > wpłatomatach - tu zastąpić będzie problematycznie.
    > [1] - niektórzy twierdzą, że znaleźć działający wpłatomat to święto. Ja
    > tam problemów nie miałem.

    Widocznie nie jesteś z Krakowa. :)
    Tutaj NIE MA działających wpłatomatów mBanku - podchodząc do takowego masz
    99% gwarancji że wyświetli informację o tym że jest nieczynny. Oczywiście
    informacja na stronie podaje bzdury, bo te niedziałające według niej są
    czynne :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 112. Data: 2011-06-07 19:03:20
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-06-05 22:42, Michal Tyrala pisze:
    > O ile karty uzywasz, owszem. Jesli nie, to rezygnacja tylko z karty jest
    > w sumie potwierdzeniem stanu faktycznego :-)

    Debetowej nie używam, kredytowej jak najbardziej :)

  • 113. Data: 2011-06-08 06:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Wreszcie dali jakis powod, zeby bardziej korzystac
    > z ich wygranego-w-konkursie PayPassa MC*,
    > i ew. moze zalozyc jakas wirtualna*.
    > (*nadal darmowe)
    >
    > Jak mam juz placic te 2 zl za karte,
    > to niech to bedzie karta do walutowego :).

    jak mozna nie zapłacić kartą 100zł miesięcznie korzystajac z konta?
    Próg "darmowości" tej karty wydaje się być bardzo niski.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 114. Data: 2011-06-08 07:00:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 08:59, Budzik pisze:

    > jak mozna nie zapłacić kartą 100zł miesięcznie korzystajac z konta?
    > Próg "darmowości" tej karty wydaje się być bardzo niski.

    Ja na przykład nie zapłacę, bo używam kredytówki innego banku.

    --
    Liwiusz

  • 115. Data: 2011-06-08 17:01:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 8 Jun 2011 06:59:03 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > jak mozna nie zapłacić kartą 100zł miesięcznie korzystajac z konta?

    Normalnie. Płacąć kredytówką.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 116. Data: 2011-06-08 20:56:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Normalnie. Płacąć kredytówką.

    no to po co wam karta?
    Można z niej zrezygnowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 117. Data: 2011-06-08 20:58:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-08 22:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > no to po co wam karta?

    Aby wypłacić i wpłacić swoje pieniądze.

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2011-06-09 06:14:36
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 08 Jun 2011 22:58:05 +0200, Liwiusz wrote:

    > Aby wypłacić i wpłacić swoje pieniądze.

    To teraz rozumiem, po ,,polgroszowkach'', bedzie się tutaj liczyc czy
    się oplaci zaplacic 2zl za debetowke jakiemus bankowi placac kredytowka
    innego, czy tez wykrecac 100zlotowy limit zwalniajacy? :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 119. Data: 2011-06-09 07:10:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 08:14, Michal Tyrala pisze:

    > To teraz rozumiem, po ,,polgroszowkach'', bedzie się tutaj liczyc czy
    > się oplaci zaplacic 2zl za debetowke jakiemus bankowi placac kredytowka
    > innego, czy tez wykrecac 100zlotowy limit zwalniajacy? :-)

    Mądrzy ludzie znają dwie zasady dobrego gospodarowania i się do nich
    stosują.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2011-06-09 07:21:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 09 Jun 2011 09:10:14 +0200, Liwiusz wrote:
    > Mądrzy ludzie znają dwie zasady dobrego gospodarowania i się do nich
    > stosują.

    Jasne, ale ponizej pewnych kwot zaczyna się smiesznosc... Cyrk pt ,,polgroszowka''
    to jest zarobek calych 15gr na miesiac.

    Przeciez zamiast się tak wyglupiac, mozna raz ominac knajpe, albo dac w
    niej o polowe mniejszy napiwek...