  • 11. Data: 2010-01-03 22:35:17
    Temat: Re: mBank - wpłata na poczcie?
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:hhr5v7$vdk$1@news.onet.pl...

    > Czy chcesz przez to powiedzieć, że wpłacanie na poczcie polskiej DO
    > banku w UK jest płatne? Ktoś mi tu niedawno pisał, że banki w UK są w 100%
    > darmowe.

    Na poczcie w UK do banku w UK jest 100% darmowe!
    Jak i ile kosztuje z Polskiej Poczty do banku w UK tego nie wiem.
    Poza tym jest napisane w poscie wyzej (co zacytowalem) ze w bankach tez
    pobiera sie w polsce oplaty za to...
    W UK nie!

  • 12. Data: 2010-01-03 23:56:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości

    > Czy chcecie przez to powiedziec, ze wplacenie kasy DO banku jest
    > platne?:))
    > Ktos mi tu niedawno pisal, ze mBank jest w 100% darmowy.

    Nie wiem, jak jest wUK, ale w Polsce oplate za wplate na konto ustala nie
    bank obslugujacy konto na ktore wplacasz, ale instytucja, w ktorej
    dokonujesz wplaty - a wiec poczta, bankk X, bank Y, bank Z.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-01-04 09:39:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > albo coś obetną, albo coś przekręcą
    > biorąc pod uwagę czas realizacji, unikać jak ognia

    Lepsze to niż w porywach do miesiąca we wpłatomacie :)
    Ja jak będę miał większą gotówkę do wpłacenia to też raczej wybiorę pocztę -
    nawet pomijając prawdopodobny przepadek kasy na parę tygodni, to szybciej poczta
    zrealizuje przelew niż ja znajdę działający wpłatomat...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2010-01-04 10:22:31
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > bank obslugujacy konto na ktore wplacasz, ale instytucja, w ktorej
    > dokonujesz wplaty - a wiec poczta, bankk X, bank Y, bank Z.

    W UK, wszelkie platnosci sa za darmo. Nie pobiera sie prowizji. Nie wiem czy
    banki miedzy soba pobieraja, czy poczta z bankiem sie dogaduje o prowizje...
    tak czy owak klient nie ponosi zadnego kosztu operacji finansowych na
    wyspach.
    Dotyczy to nie tylko platnopsci na swoje konto ale tez oplat za wszelkiego
    rodzaju rachunki.
    W Uk wychodzi sie z zalozenia, ze jak masz rachunek to placisz tyle ile jest
    na rachunku a nie plus cos jeszcze bo czy to ma byc karanie klienta bo chce
    zaplacic rachunek? W Polsce wiele rzeczy jest postawionych na glowie,
    niestety.

  • 15. Data: 2010-01-05 12:28:32
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...pl> napisał(a):

    > Serio? Do tej pory myślałem że to 0,5% i nie mniej niż 3,50. Chyba że
    > poczta zmieniła cennik przez ostatnie pół roku.
    Ale wszystko się zgadza :-)
    Zgodnie z:
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=Wplaty
    do 1000 PLN jest stała opłata 2,5 a powyżej 1000 - 0,5%. I właśnie dla 1001
    wychodzi 5,005 czyli 5,01 :-)

    ktoś tu pisał że przy 1100 zaoszczędzi tylko 1 grosz jak podzieli na dwie
    wpłaty - zaoszczędzi 50 groszy, bo opłata za 1100 razem wyjdzie 5,5 PLN.

    Pozdrawiam
    Michał M