  • 1. Data: 2010-01-03 08:37:08
    Temat: [Alior] plata za karte
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    od konca lutego opłąta za debetową kartę wzrasta do 5 zł,
    a jak ROR w Aliorze nie jest głównym RORem to jeszcze 4 zł - razem 9,
    więc trzeba sie chyba wynieść
    *** blad ***

  • 2. Data: 2010-01-03 08:52:36
    Temat: Re: [Alior] plata za karte
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    blad pisze:
    > od konca lutego opłąta za debetową kartę wzrasta do 5 zł,
    > a jak ROR w Aliorze nie jest głównym RORem to jeszcze 4 zł - razem 9,
    > więc trzeba sie chyba wynieść

    To pojęcie "główny bank" jest dosyć szerokie i łatwo spełnić warunki.
    Chociaż mnie się to bardzo nie podoba.

    Natomiast za 5 PLN masz bezpłatne wszystkie bankomaty oraz oprocentowany
    rachunek. W moim przypadku z % będę miał więcej niż to 5 PLN, więc
    korzystniejszej oferty tak czy inaczej nie znajdę.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2010-01-03 13:37:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rachunek. W moim przypadku z % będę miał więcej niż to 5 PLN, więc
    > korzystniejszej oferty tak czy inaczej nie znajdę.

    a jak się nie posiada karty w ww. to też naliczają te 4 zł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-03 15:09:53
    Temat: Re: plata za karte
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > a jak się nie posiada karty w ww. to też naliczają te 4 zł?

    Nie, ROR bez karty jest darmowy.

  • 5. Data: 2010-01-03 15:47:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > a jak się nie posiada karty w ww. to też naliczają te 4 zł?

    Nie, ROR bez karty jest darmowy.

    karte można zawiesic

  • 6. Data: 2010-01-03 16:42:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie, ROR bez karty jest darmowy.
    >

    > karte można zawiesic

    ja swojej nawet nie aktywowałem i opłat brak

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-01-03 17:20:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości

    Tak bardziej ogólnie. Nie ma sensu przenoszenie rachunku z jednego banku do
    drugiego, bo w dłuższym okresie czasu raz będzie lepiej, a raz gorzej.

  • 8. Data: 2010-01-03 17:49:39
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Mithos napisal:
    > Natomiast za 5 PLN masz bezpłatne wszystkie bankomaty oraz oprocentowany
    > rachunek. W moim przypadku z % będę miał więcej niż to 5 PLN, więc
    > korzystniejszej oferty tak czy inaczej nie znajdę.

    A nie lepiej te >2500zł przenieść do np. EB, gdzie % 2x lepszy, a kartę
    wyrobić w DB (na razie darmowa)?

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2010-01-03 19:02:04
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak bardziej ogólnie. Nie ma sensu przenoszenie rachunku z jednego banku
    > do drugiego, bo w dłuższym okresie czasu raz będzie lepiej, a raz gorzej.

    Może rozwiń...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust