  • 1. Data: 2010-01-03 13:44:19
    Temat: Bank spółdzielczy - kredyt - regulaminy
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Interesuję się kredytem w wysokości 30 tyś. Byłem ostatnio w jednym z
    lokalnych oddziałów banku spółdzielczego.
    Przedstawili mi ofertę gdzie całkowity koszt kredytu na 3 lata to tylko
    3200 zł! Dostałem ładne wydruki harmonogramu rat, ale możliwość
    przeczytania regulaminu jest tylko na miejscu. Nie ma na stronie
    internetowej ksera nie zrobią.
    O co chodzi? Co tam jest takiego w tych regulaminach, że nigdzie nie
    chcą udostępnić?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-01-03 16:05:11
    Temat: Re: Bank spółdzielczy - kredyt - regulaminy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > internetowej ksera nie zrobią.
    > O co chodzi? Co tam jest takiego w tych regulaminach, że nigdzie nie chcą

    Nie wiem, ale oferta rewelacyjna jak na kredyt gotówkowy (odpowiada
    oprocentowaniu około 7% rocznie). Więc zapewne można się spodziewać jakichś
    syfów w umowie, typu obowiązkowe ubezpieczenia od niczego, sprzedaż wiązana
    itd.

    Regulamin zawsze możesz sfotografować telefonem, walcząc z tą głupotą
    "niekserowania, bo nie".

  • 3. Data: 2010-01-03 16:42:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > internetowej ksera nie zrobią.
    > O co chodzi? Co tam jest takiego w tych regulaminach, że nigdzie nie

    oprocentowanie stałe czy zmienne (zależne od decyzji zarządu), ile
    wynosi prowizja?

    udałbym się tam i przeczytał regulamin na miejscu, skoro nie można go
    "pożyczyć" to czytałbym z pełnym zrozumieniem (czyt. b.długo) pytając o
    wszystkie niejasne punkty i najlepiej przyjść 30 min. przed zamknięciem ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-01-03 18:50:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > Przedstawili mi ofertę gdzie całkowity koszt kredytu na 3 lata to tylko
    > 3200 zł! Dostałem ładne wydruki harmonogramu rat, ale możliwość

    Wliczona prowizja?, ubezpieczenia?, opłata za konto?, karta itp?

    Kris

  • 5. Data: 2010-01-03 22:09:55
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    > internetowej ksera nie zrobią.
    > O co chodzi? Co tam jest takiego w tych regulaminach, że nigdzie nie chcą

    Czytaj wszystko, łącznie , a zwłaszcza (!!) pisane małym drukiem!
    Jak podpisujesz umowę, musisz mieć WŁASNĄ KOPIĘ.
    To niby 6,6%, ale może jakieś opłaty figurują w przypadku gdy XXX?
    Zsumowane raty potwierdzają te 3200 opłat?
    W przypadku Banku Spółdzielczego nie jest to niemożliwe.

    Zalecam jednak nieufność...

    Feromon

  • 6. Data: 2010-01-04 06:59:30
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    RobertS pisze:

> [...]
    > wszystkie niejasne punkty i najlepiej przyjść 30 min. przed zamknięciem ;-)

    oprocentowanie zmienne (koszt kredytu wyliczony na chwilę obecną),
    prowizja uwzględniona w wyliczonych ratach.

    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-01-04 07:01:57
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    >
    > Wliczona prowizja?, ubezpieczenia?, opłata za konto?, karta itp?

    Tak promocyjne oprocentowanie jest dla posiadaczy w tym banku ROR. Miła
    pani powiedziała mi, że kosztuje tylko 5 zł na miesiąc a przelewy
    on-line jedyne 50 gr. no i że dlatego jest to najkorzystniejszy ROR w
    Polsce - co jej wytłumaczyłem że tak nie jest :) Ale wliczając te opłaty
    oferta kredytu jest bardzo korzystna.

    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2010-01-04 18:15:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 17:05:11 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > syfów w umowie, typu obowiązkowe ubezpieczenia od niczego, sprzedaż wiązana

    Nie spodziewałbym się takowych. BS-y nie potrafią jednak wyciagac kasy tak
    sprawnie, jak działy marketoidów z dużych banków.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356