  • 1. Data: 2002-07-10 19:00:56
    Temat: mBank rosnie
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Rośnie liczba klientów wirtualnego mBanku
    Do 4 lipca 2002r. wirtualny mBank pozyskał 500 mln zł depozytów oraz 110
    tys. rachunków licząc od początku bieżącego roku. W sumie w mBanku
    założonych zostało już ponad 295 tys. rachunków, na których klienci
    zgromadzili 1,54 mld zł.

    Przyrost rachunków w mBanku jest bardzo dynamiczny. Do 18.04.2001r.
    otworzonych zostało 50.000 rachunków, do 26.07.2001r. - 100.000 rachunków,
    do 09.11.2001r. - 150.000 rachunków, do 24.01.2002r. - 200.000 rachunków, a
    do 26.04.2002r. - 250.000 rachunków. Wkrótce w mBanku założony zostanie
    300-tysięczny rachunek. "

    za euromoney.pl

  • 2. Data: 2002-07-11 19:55:59
    Temat: Re: mBank rosnie
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    minik pisze:
    >Wkrótce w mBanku założony zostanie 300-tysięczny rachunek. "

    Czyli ze zmianami w mBanku można raczej pożegnać się bo po co coś
    zmieniać skoro ludzie i tak pchają się drzwiami i oknami.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2002-07-11 21:17:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czyli ze zmianami w mBanku można raczej pożegnać się bo po co coś
    > zmieniać skoro ludzie i tak pchają się drzwiami i oknami.

    Co im z taich klientow za ktorymi kasa nie idzie?
    Narazie nabiaja sobie klientow - zeby latwiej srprzedac. A do zniw pozniej
    :)

  • 4. Data: 2002-07-12 07:38:44
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Radek B wrote:

    > Czyli ze zmianami w mBanku można raczej pożegnać się bo po co coś
    > zmieniać skoro ludzie i tak pchają się drzwiami i oknami.

    <cytat>
    Przerwa konserwacyjna
    Uprzejmie informujemy, że w nocy z 13 na 14 lipca 2002r. w godzinach
    00.00-05.00 odbędzie się konserwacja systemu mBanku. W tym czasie część
    transakcyjna mBanku będzie niedostępna. Przerwa dotyczy również
    autoryzacji kart płatniczych, która potrwa w godzinach 00.00-03.00
    Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy.
    </cytat>

    A ty myślisz, że jak już wodę delfinom wymieniają to nie założą im nowej
    pompki do akwarium?

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-07-12 10:13:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ty myślisz, że jak już wodę delfinom wymieniają to nie założą im nowej
    > pompki do akwarium?

    Spoznieli sie w zerwcu, ale teraz maja chyba wprowadzic wszystkie te zmiany
    ktore zapowiadali.
    Trzeba czekac na sprzedaz a KK pewnie od razu potem beda :)
    Na razie sztucznie dodaja wartosci :)

  • 6. Data: 2002-07-12 10:18:11
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

    > Spoznieli sie w zerwcu, ale teraz maja chyba wprowadzic wszystkie te zmiany
    > ktore zapowiadali.
    > Trzeba czekac na sprzedaz a KK pewnie od razu potem beda :)
    > Na razie sztucznie dodaja wartosci :)

    AMRA, co znowu piłeś?:-)

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2002-07-14 09:46:37
    Od: "Pieczu" <p...@p...onet.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a) w wiadomości: <3...@p...fm>...

    >AMRA, co znowu piłeś?:-)

    mbank ma wyjsc ze sruktury BRE wejsc pod skrzydla Banku Czestochowa.

    Pieczu

  • 8. Data: 2002-07-14 10:16:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Pieczu wrote:

    > mbank ma wyjsc ze sruktury BRE wejsc pod skrzydla Banku Czestochowa.

    Chodziło mi o formę, treść zrozumiałem:-)

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-07-14 10:55:15
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002 11:46:37 +0200, "Pieczu" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >mbank ma wyjsc ze sruktury BRE wejsc pod skrzydla Banku Czestochowa.

    No nie zupelnie, mBank przejmuje licencje BCZ i zostaje utworzona
    grupa bankowa skladajaca sie z BRE SA i mBanku SA.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl