  • 1. Data: 2002-07-10 19:00:30
    Temat: Fortis dla bogaczy
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Fortis Bank Polska będzie walczył o bogaczy 2002-07-10 (14:44)

    Fortis Bank Polska S.A. wycofał ze swojej oferty Pakiet Złoty VIP. W jego
    miejsce został wprowadzony Pakiet Platynowy.
    Dokonując zmiany w ofercie dla zamożnych klientów indywidualnych Fortis Bank
    zamierza powalczyć o pozycję lidera w obszarze usług Private Banking.

    - Do końca roku chcemy się skupić na przekonaniu obecnych naszych zamożnych
    klientów, kwalifikujących się do usług Private Banking, których jest ich
    około 1000, do korzystania z Pakietu Platynowego - twierdzi Agnieszka
    Porębska-Burczyn, Dyrektor Departamentu Klientów Indywidualnych w Fortis
    Bank Polska SA.

    Pakiet Platynowy to komplementarna oferta scalajaca usługi banku i domu
    maklerskiego, doradztwo inwestycyjne oraz specjalna polityka cenowa - bank
    nie pobiera opłat i prowizji. Jest on przeznaczony dla osób, posiadających w
    banku aktywa w wysokości co najmniej 500 tys. zł.
    W Pakiecie znajdują się: Rachunek Platynowy, karty VISA Gold i Electron,
    American Express Centurion, czeki, limit debetowy, pożyczka w rachunku,
    lokaty - w tym nocna, depozyty terminowe. Do dyspozycji klienta są także
    portfele inwestycyjne, bony skarbowe oraz transakcje foward. W Pakiecie
    Platynowym znajdują się również usługi ubezpieczeniowe do kart.
    Obsługa osób będących posiadaczami Pakietu Platynowego odbywa się poprzez
    doradców Private Banking oraz doradców inwestycyjnych z Fortis Securities
    Polska.

    Leszek Niemycki, Wiceprezes Zarządu Fortis Bank Polska SA podczas
    dzisiejszej konferencji prasowej powiedział, że sukcesem będzie, jeżeli do
    końca roku bank pozyska z rynku około 200 nowych klientów w ramach Private
    Banking.

    - Naszą misją w Polsce jest być bankiem niszowym, koncentrującym się na
    jasno sprecyzowanych grupach klientów. Nie zamierzamy otwierać nowych
    oddziałów, ale nie oznacza to, że nie będziemy inwestowali w polski rynek.
    Do końca tego roku nasze inwestycje w technologię wyniosą około 30 mln zł. -
    zapewnia Leszek Niemycki.

    Na polskim rynku usługi z zakresu Private Bankim oferują także BRE Bank SA,
    Bank Handlowy SA - Citibank, Raiffeisen Bank Polska SA, BIG Bank GDAŃSKI
    SA - Millenium Prestige, Powszechna Kasa Oszczędności BP SA, Bank Zachodni
    WBK SA oraz Kredyt Bank SA."

    Za wp.pl

  • 2. Data: 2002-07-10 19:44:02
    Temat: Re: Fortis dla bogaczy
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    minik napisal:
    > "Fortis Bank Polska będzie walczył o bogaczy 2002-07-10 (14:44)
    > [...]

    male uzupelnienie - z tej samej konferencji prasowej ;)
    http://pb.pl/printart.asp?id=166743

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 3. Data: 2002-07-10 22:00:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > male uzupelnienie - z tej samej konferencji prasowej ;)
    > http://pb.pl/printart.asp?id=166743

    "Rozwój Fortis Banku ma nabrać w tym roku zdecydowanego przyspieszenia."
    mmm - moze mi VC dadza? ;)

  • 4. Data: 2002-07-11 05:47:54
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > "Fortis Bank Polska będzie walczył o bogaczy 2002-07-10 (14:44)
    >
    > Fortis Bank Polska S.A. wycofał ze swojej oferty Pakiet Złoty VIP. W jego
    > miejsce został wprowadzony Pakiet Platynowy.

    pakiet platynowy, bez platynowej visy:(, za to złota z electronem -
    porażka....

    pozdrawiam Tiger

  • 5. Data: 2002-07-11 08:35:03
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > W Pakiecie znajdują się: Rachunek Platynowy, karty VISA Gold i Electron,
    > American Express Centurion, czeki, limit debetowy, pożyczka w rachunku,

    Nie bardzo rozumiem te polityke... Limit debetowy dla kogos posiadajacego
    500 tys.? Albo pozyczka? Czyli mam rozumiec, ze to dla osob majacych
    miesieczne przychody 0,5 mln zl i tylez wydajacych?

    pzdr

  • 6. Data: 2002-07-11 13:22:45
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    Szymon wrote in news:agjg32$se1$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Nie bardzo rozumiem te polityke... Limit debetowy dla kogos
    > posiadajacego 500 tys.? Albo pozyczka? Czyli mam rozumiec, ze to
    > dla osob majacych miesieczne przychody 0,5 mln zl i tylez
    > wydajacych?

    Podobno im ktoś ma więcej pieniędzy tym więcej pożycza. ;)

    --
    empeg

    {38003E43-697B-4AFF-BCA4-C7F7D8FDB74D}