  • 1. Data: 2006-03-20 20:29:03
    Temat: mBank i SFI
    Od: "krzywy" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chciałbym, aby ktoś odpowiedział mi na moje pytanie. Załóżmy, że zakupiłem 10
    jednostek funduszu akcji Skarbiec Akcji. Czy jeżeli sprzedam te jednostki w
    następnym możliwym terminie i będą one miały dokładnie taki sam kurs jak w
    czasie zakupu to czy poniosę jakiekolwiek straty?

  • 2. Data: 2006-03-20 23:38:02
    Temat: Re: mBank i SFI
    Od: "pik" <p...@p...pl>

    Użytkownik "krzywy" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > następnym możliwym terminie i będą one miały dokładnie taki sam kurs jak w
    > czasie zakupu to czy poniosę jakiekolwiek straty?

    Nie poniesiesz zadnej straty
    --
    http://tnij.pl/t5k

  • 3. Data: 2006-03-21 09:51:46
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    pik napisał(a):
    > Nie poniesiesz zadnej straty

    A czy od zysków z takich tranzakcji płaci się podatek?

  • 4. Data: 2006-03-21 09:59:11
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > A czy od zysków z takich tranzakcji płaci się podatek?

    Jak nie ma zysku, to nie ma od czego placic. Jak jest zysk to sie placi
    belkowe.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 5. Data: 2006-03-21 10:33:34
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Bartek napisał(a):

    > Jak nie ma zysku, to nie ma od czego placic. Jak jest zysk to sie placi
    > belkowe.

    Ale bank to rozlicza automatycznie?

  • 6. Data: 2006-03-21 10:36:40
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Ale bank to rozlicza automatycznie?

    Siur.
    Bank jest platnikiem tego podatku.

  • 7. Data: 2006-03-21 10:48:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Popławski wrote:

    > Ale bank to rozlicza automatycznie?

    Nie bank tylko TFI w tym wypadku. Ale tak, Ty nie masz się czym przejmować.
    KJ