  • 11. Data: 2002-08-14 20:13:55
    Temat: Re: mBank drozeje... mutli...
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ajecj0$qbe$1@korweta.task.gda.pl...

    > No tak ale funkcjonalnosc zupelnie inna, nie mowiac o tym,
    > ze przeciez e-karty bywaja czasem zawodne tam gdzie VC sobie radzi.

    Wlansie dlatego VC jest duzo lepszym rozwiazaniem niz VE + netK@arta
    Wtedy placisz 22 zl (net karta) + 12 zl (VE co miesiac po 1 zl) = 34 zl

    Czyli za dodatkowe 15 zl masz dobrze ubezpieczona VC + pewnosc ze sobie
    wszedzie poradzi.

    Pozdrawiam
    Rafal M

  • 12. Data: 2002-08-14 22:47:51
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    > Hm... moze niedlugo napiszesz, ze ma sens ;)
    >
    > Maciej

    Tzn. netkarta for all czy też sądzisz, że dla netkarty zmienię Multi my na
    ja? (;)
    Pozdr.
    Marcin

  • 13. Data: 2002-08-15 00:19:24
    Temat: Re: mBank drozeje...
    Od: "renegade" <r...@h...com>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> wrote in message
    > oficjalny komunikat z ichniej strony:
    [ciach]
    Kostrzewa narobil burdelu to teraz beda podnosili oplaty

    r...@h...com

  • 14. Data: 2002-08-17 12:12:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w wiadomości

    > Najbardziej mnie interesuja motywy tego kroku? Tak duzo chetnych ze -
    > wiekszy zarobek gwarantowany?

    Też w głowę nad tym zachodziłem.
    Raczej przypuszczam, że chcą się zgrabnie wycofać z wydawania tej karty :(
    A szkoda.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 15. Data: 2002-08-22 09:39:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl> wrote in message
    > Tzn. netkarta for all czy też sądzisz, że dla netkarty zmienię Multi my na

    To pierwsze.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski