  • 1. Data: 2008-02-25 20:00:54
    Temat: mBank a WZ WBK
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktos moze przenosil sie z mBanku do WZ WBK? Chodzi mi o te najtansze
    konta - te prawie darmowe:) Chcialbym poznac opinie, czy warto.

    Sam od 3 lat posiadam ekonto w mbanku. Konto to w pelni by mnie
    satysfakcjonowalo, gdyby nie brak mozliwosci placenia w internecie przy
    pomocy swojej karty debetowej. W mbanku jest jakies dziwne novum w postaci
    e-karty, specjalnej karty do takich platnosci, za co placi sie jeszcze 25 zl
    rocznie. Nie wiem po co w portfelu ma zalegac mi cos, czego nie mozna uzyc w
    realnym swiecie i nie rozumiem czemu mam za to jeszcze placic:P W imie zasad
    nie widze powodu, dla ktorego mbank mialby zabierac mi choc jeden z moich
    ciezkozarobionych studenckich groszy:P Powinno im w zupelnosci wystarczyc,
    ze trzymam ten grosz u nich:P, tymczasem brak moznosci zalozenia konta w
    paypalu czy kupna biletu lotniczego przez siec coraz bardziej uposledza mnie
    spolecznie:/ Tymczasem dzis dopadla mnie reklama z WZ WBK i widze, ze takie
    platnosci tam sa mozliwe bez dodatkowych oplat. Jedyny "myk" na jaki
    trafilem w WZ WBK to oplata jaka ze mnie bank zedrze po dwoch latach - 25
    zl, ale to i tak polowa tego co placilbym w mbanku. No i mbank jest o wiele
    wszechstronniejszy w kwestii bankomatow oraz ostatnio zniosl prowizje 50 gr
    za przelew. Jesli ktos posiada wiecej wiedzy, chetnie sie zapoznam.

    Mariusz

  • 2. Data: 2008-02-25 20:10:10
    Temat: Re: mBank a WZ WBK
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>

    oczywiscie BZ, a nie WZ. Nie wiem skad mi sie to wzielo:)

  • 3. Data: 2008-02-25 20:14:37
    Od: "max" <b...@a...pl>

    w polbanku masz karte a nawet dwie do placenia w necie za darmo
    z najlepszymi przelicznikami

  • 4. Data: 2008-02-25 20:23:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lut, 21:00, "Mariusz" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wszechstronniejszy w kwestii bankomatow oraz ostatnio zniosl prowizje 50 gr
    > za przelew. Jesli ktos posiada wiecej wiedzy, chetnie sie zapoznam.

    A co za problem, zeby w BZWBK miec konto <30 bezplatne do czasy
    "dojrzenia" a rownoczesnie konto w mBanku? Piszesz cos o studiach, tak
    wiec wiekowo bys sie kwalifikowal.

    W obu przypadkach nie musisz deklarowac wplywow i korzystasz z tych
    uslug, ktore cie interesuja.

  • 5. Data: 2008-02-25 21:07:13
    Od: Ochódzki <j...@p...onet.pl>

    max pisze:
    > w polbanku masz karte a nawet dwie do placenia w necie za darmo z
    > najlepszymi przelicznikami

    pod warunkiem że akurat system bankowy działa... co nie jest tam takie
    oczywiste.

    Ochódzki

  • 6. Data: 2008-02-25 21:10:54
    Od: smE <n...@n...com>

    Jeśli nie chcesz rezygnować z konta w mBanku to możesz spróbować wyrobić
    sobie kartę kredytową. Niektóre uczelnie są uprzywilejowane i jeśli w nich
    studiujesz to KK dostajesz na podstawie legitymacji. W Citi z limitem
    2000zł - darmoa do 26 lat, w BZWBK limit 1.500zł, nie wiem jak ze
    zwolnieniem z opłat.
    Możesz też założyć sobie jakieś konto, do którego jest karta debetowa z
    odblokowanymi płatnościami przez internet, np. Polbank (ale uwaga! Jeśli
    jesteś przyzwyczajony do bankowości elektronicznej mBanku to może Cię szlag
    trafić jak będziesz wykonywał przelew w Polbanku), Lukas też ma odblokowane
    transakcje zdalne na karcie wydawanej do konta studenckiego.

  • 7. Data: 2008-02-25 21:12:27
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 22:10:54 +0100, smE napisał(a):

> [...]
    > trafić jak będziesz wykonywał przelew w Polbanku), Lukas też ma odblokowane
    > transakcje zdalne na karcie wydawanej do konta studenckiego.

    upssss, miało być do Mariusza...

  • 8. Data: 2008-02-25 21:46:35
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > pod warunkiem że akurat system bankowy działa... co nie jest tam takie
    > oczywiste.

    do platnosci zdalych system online nie jest potrzebny
    ale faktycznie nie zachwyca :) co do awaryjnosci to lukas go wyprzedza :)

  • 9. Data: 2008-02-26 06:54:44
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rocznie. Nie wiem po co w portfelu ma zalegac mi cos, czego nie mozna uzyc
    > realnym swiecie i nie rozumiem czemu mam za to jeszcze placic:P

    Dla zrozumienia. E-karta powstala ze wzgledow bezpieczenstwa. Przelewasz na
    jej konto dokladnie wyznaczona kwote transakcji i dokonujesz jej
    (transakcji). Po czym saldo karty znow wynosi 0,-. Tym sposobem nikt nie
    jest w stanie fizycznie wziasc wiecej niz wplaciles a tym bardziej wyczyscic
    cale konto.
    Pozdrawiam,
    Marp

  • 10. Data: 2008-02-26 07:07:52
    Od: "pele" <a...@a...sd>

> [...]
    > (transakcji). Po czym saldo karty znow wynosi 0,-. Tym sposobem nikt nie
    > jest w stanie fizycznie wziasc wiecej niz wplaciles a tym bardziej

    wiele debat bylo na ten temat wyszlo
    ze to bezpieczenstwo to E-pic