  • 1. Data: 2008-02-25 09:21:20
    Temat: BPH+euronet -niezgrana para?
    Od: kenubi <m...@...migrol.pl>

    Fajna niespodzianka.
    Jest piątek, brak gotówki a w sobote i niedzielę nie przeleję.
    Robię przelew o 11.25 z mojego firmowego konta na konto żony (z niego
    płacimy za papier toaletowy itd. - nie z firmowego -zreszta nawet nie mam
    aktualnej karty)
    Oba konta w tym samym oddziale banku.

    Jest 19.20 - potrzebuje troche gotówki, jade do bankomatu, ZONK! - dostępne
    środki 17,- zl :-O Myśle co jest? ,napisało "Przelew wykonany ..."
    Trudno.
    Sobota,nadal potrzebuje tej gotówki, wchodzimy przez internet - sprawdzamy
    stan konta 1017 -czyli OK
    Jedziemy do bankomatu ... brak środków, jest 17 pln - No rzesz ...

    Wieczorem nie mamy grosza przy duszy a dzieci chcą jeść.
    Idziemy do sklepu i wrzucamy w koszyk parę rzeczy i płacimy ?? kartą -
    najwyżej przeprosimy i coś oddamy.

    Sprawdziłem logi, wszystko wyglada, że przelew poszedł od razu ..tylko do
    bankomatu jakoś nie dotarł.
    mariusz

  • 2. Data: 2008-02-25 14:34:44
    Temat: Re: BPH+euronet -niezgrana para?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kenubi" <m...@...migrol.pl> napisał w wiadomości

    /.../
    > Sprawdziłem logi, wszystko wyglada, że przelew poszedł od razu ..tylko do
    > bankomatu jakoś nie dotarł.

    Z tym "dotarciem do bankomatu" to chyba żart...

    Sprawdziłeś, czy kasa została zaksięgowana na koncie żony?

    Dowiedz się w BPH, dlaczego ten przelew wewnętrzny nie został zrealizowany
    natychmiastowo; sprawdź regulaminy użytkowania konta, coś powinno być o
    terminach księgowania wpłat.

    Potem ew. możesz zgłosić reklamację - jak masz czas, bo jedyne, co pewnie
    uzyskasz, to przeprosiny.

    Oczywiście, Euronet nie ma tu nic do rzeczy, to BPH pokazywał brak gotówki
    na koncie.

    Pozdr.

    k.

  • 3. Data: 2008-02-25 14:51:37
    Od: "jack" <...@...pl>

    to raczej wina banku

  • 4. Data: 2008-02-25 16:42:16
    Od: kenubi <m...@...migrol.pl>

    kashmiri wrote:

    > Użytkownik "kenubi" <m...@...migrol.pl> napisał w wiadomości
    > /.../
    >
    > Z tym "dotarciem do bankomatu" to chyba żart...
    no taka metafora ;)

    > Sprawdziłeś, czy kasa została zaksięgowana na koncie żony?
    W sobotę była! Była na koncie żony - sprawdzaliśmy przez internet zanim
    pojechaliśmy do bankomatu gdzie ktoś niechcący usłyszał kilka siarczystych
    słów na K.

    [ciach]
    > Oczywiście, Euronet nie ma tu nic do rzeczy, to BPH pokazywał brak gotówki
    > na koncie.
    >
    > Pozdr.
    >
    > k.
    Tzn. log na firmowym pokazuje 11.25 "zrealizowany". historia u żony pokazuje
    tylko(?) date przelewu 22.02 (sprawdzane 23-go) ale nie dopatrzyłem się
    faktycznej dokładnej daty/godziny ksiegowania (zreszta nie sprawdzalem bo
    byla kasa i tyle).
    W sklepie (sobota,godz.~16.00) zapłaciliśmy ~80,- pln kartą, która w kilka
    godzin wcześniej nie mogliśmy wyplacic z bankomatu bo brak środków (17 zl).

    Nawet nie bede sie fatygował wyjasniać - Pisze bo może ktoś się załatwi tak
    jak ja myśląc, że "na bank" ;D bedzie miał kase na weekend.
    Cos sie chyba im popie..rniczyło z systemem.

    mariusz

  • 5. Data: 2008-02-25 17:39:28
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    kenubi pisze:
> [...]
    > Robię przelew o 11.25 z mojego firmowego konta na konto żony (z niego
    > płacimy za papier toaletowy itd. - nie z firmowego -zreszta nawet nie mam

    Przelewałeś za pomocą Internetu??

  • 6. Data: 2008-02-25 17:41:18
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    jo44 pisze:

    > Przelewałeś za pomocą Internetu??
    Jeszcze jedno. Czy masz konto w BPH, czy w exBPH (czyli PeKaO) ??

  • 7. Data: 2008-02-25 20:40:46
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 25 Feb 2008 10:21:20 +0100, kenubi napisał(a):
    > Fajna niespodzianka.
    > Jest piątek, brak gotówki a w sobote i niedzielę nie przeleję.

    [...]

    > Wieczorem nie mamy grosza przy duszy a dzieci chcą jeść.
    > Idziemy do sklepu i wrzucamy w koszyk parę rzeczy i płacimy ?? kartą -
    > najwyżej przeprosimy i coś oddamy.

    I dlatego właśnie warto mieć KK - choćby na wszelki wypadek ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004