  • 1. Data: 2008-02-25 10:12:24
    Temat: Dla hobbystow porownanie prezentowania oferty KK w roznych bankach
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Karty-kredytowe-8211
    -widziane-z-zewnatrz-1720131.html

  • 2. Data: 2008-02-25 10:37:07
    Od: "pele" <a...@a...sd>

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Karty-kredytowe-8211
    -widziane-z-zewnatrz-1720131.html

    "Lukas Bank
    Na wejściu zapytano mnie, czy miałem już jakiś produkt Lukas Banku w
    przeszłości. Gdy odpowiedziałem, że nie, powiedziano mi, że karty to ja
    raczej nie dostanę."
    --
    ja przynioslem papierek o dochodach u nich nic nie mialem nigdy i karte dali
    i nik sie o nic nie pytal

    "Polbank
    Byłem w dwóch oddziałach na terenie Warszawy - każdą wizytę zaliczyłbym do
    bardzo udanych."
    ---
    ja nawet w 4 w warszawie ale widocznie w innych :)

    "Eurobank
    pani zza kontuaru nie chciała mi udzielić żadnych informacji na temat kart
    kredytowych."
    --
    papierek o dochodach karta od reki wczesniej mozna sobie na infolinie
    zadzwonic

    "BZ WBK
    Obsługa w widoczny sposób nie radzi sobie z szeroką ofertą "
    --
    tu bym sie nawet zgodzil troche sie nachodzilem bo infolinia swoje placowka
    swoje itd

  • 3. Data: 2008-02-25 14:08:36
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    pele pisze:
    > "Lukas Bank
    > Na wej?ciu zapytano mnie, czy mia?em ju? jaki? produkt Lukas Banku w
    > przesz?o?ci...
    wybaczcie, ale jak można oceniać cały bank i system obsługi po
    jednokrotnej wizycie w jednym punkcie?

  • 4. Data: 2008-02-25 16:10:25
    Od: otrov <o...@w...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > wybaczcie, ale jak można oceniać cały bank i system obsługi po
    > jednokrotnej wizycie w jednym punkcie?

    A jakby ciebie potraktowali tak w jednym sklepie to by ci się chciało do
    niego zaglądać (nawet do innej filii)?

    Mnie nie, jeśli miałbym wybór.

    o.

  • 5. Data: 2008-02-25 18:53:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Lut, 15:08, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > pele pisze:> "Lukas Bank
    >
    > wybaczcie, ale jak można oceniać cały bank i system obsługi po
    > jednokrotnej wizycie w jednym punkcie?

    A jak mozna ocenic siec fastfoodow po wizycie w jednym?
    Albo siec marketow?

    Pewne "stale fragmenty" , sa wspolne.

  • 6. Data: 2008-02-25 21:02:04
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Karty-kredytowe-8211
    -widziane-z-zewnatrz-1720131.html

    "BZ WBK (al. Jana Pawła II), czyli ,,grejc pirjod"
    Obsługa w widoczny sposób nie radzi sobie z szeroką ofertą - na
    infolinii były podobne problemy. "

    Zgoda - BZWBK w Toruniu, dwa odddzialy, wrazenia kiepskie. Ale jakis
    czas mialem ich MC Silver, bo przelewy za 3pln byly dobre.

    "Polbank (Hanki Czaki, Mokotowska), czyli brak materiałów reklamowych "

    Hmm, ja mialem zawsze na odwrot, ulotki byly, ale obsluge to ja uczylem
    co ma mi sprzedac... (dotyczy Polbank w Toruniu i Poznaniu)
    Natomiast KK nie jest zla, tylko ten internet...

    "Raiffeisen (pl. Wilsona, Hanki Czaki), czyli trudno coś konkretnego
    powiedzieć"

    Rajfi w Poznaniu przy Al. Solidarnosci - w "pani z okienka" zakochalem
    sie na miejscu ze wzgledu na urode, a pozniej juz bylo tylko lepiej - o
    KK wiedziala wszystko i w pare minut zalatwilismy moj wniosek. Gdyby nie
    otwarta pozycja dluga na kontrakt uczuciowy w moim portfelu - bez numeru
    telefonu bym nie wyszedl, pod drzwiami bym sie polozyl...

  • 7. Data: 2008-02-26 09:41:06
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Karty-kredytowe-8211
    -widziane-z-zewnatrz-1720131.html
    "Citi Handlowy (pl. Wilsona), czyli jesteśmy najlepsi

    Przekonywanie mnie do karty kredytowej polegało głównie na porównywaniu z innymi
    kartami pod względem korzystnie dobranych kryteriów &#8211; taka manipulacja,
    połączona z naprawdę szeroką ofertą banku, naprawdę robi wrażenie i pozwala
    uwierzyć, że oferta Citi jest najlepsza. Poza tym sprzedawcy dysponują
    podręcznym porównaniem konkurencji (nie do wglądu dla klienta), sporą ilością
    materiałów reklamowych, zresztą bardzo fajnie zaprojektowanych. Atrakcyjne są
    również karty co-brandowe BP i LOT.

    Oczywiście, po fakcie klienci mogą się poczuć oszukani, gdy odkryją, że karty o
    podobnych parametrach mogą mieć w innych bankach i to znacznie taniej. Ale kto
    by się tym przejmował po fakcie. "

    Ciekaw jestem jakie sa te karty w innych bankach ktore mozna miec taniej niz za
    darmo ? Tamte banki doplacaja zeby trzymac u nich karte ?
    KK silver BP jest przeciez calkowicie darmowa do tego sa darmowe przelewy do
    platnosci za mieszkanie i punkty na BP. A chyba kazdy kto bieze KK ma zamiar
    splacac ja w terminie, tak aby byla darmowa, no bo jesli ma zamiar brac w ten
    sposob kredyt no to zle wybral. Jedynie mozna sie przyczepic do niezbyt
    korzystnych przelicznikow walutowych, no ale to juz kwestia tego jak dana karta
    ma byc uzywana.