  • 1. Data: 2003-01-04 22:09:48
    Temat: [mBank] T68i i ustawienia WAP
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Może trochę NTG, ale jakby ktoś potrzebował...

    Menu->Komunikacja->Kom.danych->Konta danych->dodać konto
    wybieramy GSM dane
    nazwa-dowolna
    nr telefonu: +48601362265
    id użytkownika: bre
    hasło: bre

    i zapisujemy

    Potem klikamy EDYTUJ i:
    żądanie hasła: wyłączone
    szybk. transm.: zostawiamy bez zmian
    typ wybierania: analogowy
    Adres DNS: 192.168.8.18

    Potem przechodzimy do Menu "Usługi WAP" ->Opcje -> Profile WAP -> Dodać
    profil

    nazwa: dowolna
    połącz przez: wybieramy poprzednio skonfigurowane połączenie
    adres IP: 192.168.8.18

    Potem klikamy EDYCJA
    strona główna: http://wap.mbank.com.pl
    Łącz używając: bez zmian
    Adres IP: bez zmian
    ID użytkownika: zostawiamy puste
    Hasło: zostawiamy puste
    Tryb danych: Kontrolowany
    Zabezpieczenia: Włączono
    Pokaż obrazy: bez zmian
    Limit pobierania: 150

    Troche sie nameczylem, zanim udalo mi sie to odpalic, ale w koncu dziala
    :-))))

    PS. Dla T39 i T65 pewnie ustawienia będą podobna, ale dokładnie nie wiem, bo
    nie miałem okazji pobawić się tymi słuchawkami.

    PS2. Usunąłem też wszystkie certyfikaty zapisane w telefonie, ale nie wiem
    czy jest to koniecznie (najpierw usunąłem, a dopiero później udało mi się
    metodą prób i błędów odpalić WAP mBanku, więc być może nie trzeba ich usuwać
    (?))

    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2003-01-05 12:47:56
    Temat: Re: [mBank] T68i i ustawienia WAP
    Od: "GeX" <j...@p...onet.pl>

    a jak to ustawić w Nokia 7650?

  • 3. Data: 2003-01-07 10:14:32
    Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.reply-to.pl>

    JOHNNY napisał(a):

    > żšdanie hasła: wyłšczone

    A jak ustawić czytnik news, żeby czytelnicy nie widzieli krzaczków?

    --
    Artur Fortuna