  • 1. Data: 2003-01-04 17:41:27
    Temat: mBank narusza tajemnicę bankową
    Od: "gogo" <j...@w...pl>

    Jak wyżej w temacie , a skąd , ano stąd = http://www.edysk.pl/, udostepniają
    dodatkową przestrzeń dyskową do 100 MB, jeżeli średnie saldo będzie wynosiło
    powyżej okreslonej kwoty, dla mnie osobiście to skandal !
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-04 19:00:11
    Temat: Re: mBank narusza tajemnicę bankową
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    wynosiło
    > powyżej okreslonej kwoty, dla mnie osobiście to skandal !

    A czy nie zgadzasz sie na tamte warunki???
    Czy malo widziales promocji polegajacycj wlasnie na czyms podobnym?
    Bo ja widzialem takowe w VW Banku, Inteligo, ba w wiekszosci naszych
    ebankow....
    Jesli tylko nie zakladasz strony bezposrednio przez strone banku, a
    korzystasz z linku na przyklad w jakims portalu (gazeta.pl, onet.pl,
    bankier.pl) dzieje sie to samo, co zarzucasz mBankowi. A niby krag
    przyjacil na jakiej zasadzie funkcjonuje?
    Skandalem jest Twoje dopieprzanie sie, zeby tylko dopiec. Ale wg. mnie
    osmieszasz sie tylko wypisujac takie krwawe kawalki!

  • 3. Data: 2003-01-06 08:10:18
    Temat: Re: mBank nie narusza tajemnicy bankowej
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gogo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wynosiło
    > powyżej okreslonej kwoty, dla mnie osobiście to skandal !
    po pierwsze edysk nie narusza tajemnicy bankowej,
    mbank nie przekazuje danych osobowych o klientach,
    mbank tylko potwierdza że dany wniosek o numerze np. 11987876 został
    prawidłowo złozony i spełnił warunki jakiejś tam promocji,
    edysk nie ma informacji o tym kto złozył dany wniosek,
    z tego co wiem również zakładając konto nie musisz podawac zadnych danych
    poza emailem (ale tego nie jestem pewien - a nie chce mi się sprawdzać),

    tak więc zakładasz konto babci i podajesz id a edysk dostaje informacje czy
    dany wniosek skutkuje zawarciem konta.

    po drugie: nawet gdyby podawał pełne imię i nazwisko oraz jeszcze więcej
    informacji to nie doszłoby do złamania tajemnicy bankowej ponieważ bank nie
    musi zachować tajemnicy wobec osób dzieki którym doszło do danej czynności
    bankowej. (odsyłam do prawa bankowego)

    po trzecie:
    nie jestem pracownikiem edysku ani mbanku, denerwuje mnie ignorancja
    pieniaczy i cymbałów, którzy czepiają się wszystkiego.

    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,