  • 1. Data: 2007-11-18 19:53:20
    Temat: mBank - KK "rozliczone" blokady
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup zostal
    rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.

    Z macLinie nie da sie rozmawiac: pani konsultant stwierdzila, ze w
    blokadach zakup jest dlatego, bo nie zostal rozliczony i ze to jest
    normalne. Na moje stwierdzenie, ze przeciez karta zostala obciazona co
    widac w operacjach biezacych pani konsultant zmienila zdanie i
    powiedziala za zakupy sa "nie do konca rozliczone". Oczywicie zapytalem
    co to znaczy, ze zakupy sa "nie do konca rozliczone". Pani sie bardzo
    zdenerwowala i zaczela gadac jakies dziwne rzeczy w stylu automatu
    (czyli standardowo - jesli nie znaja odpowiedzi to rozmowa zamienia sie
    w gadke z cyborgiem), przy okazji nie udzielajac odpowiedzi na moje pytanie.

    Blokady wisza tak juz z 10 dni, przy czym rozliczone zostaly tydzien temu.

    Czy to normalne ? Pierwszy raz cos takiego widze na KK.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-11-18 20:36:30
    Temat: Re: mBank - KK "rozliczone" blokady
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk napisał(a):
    > Sprawdz datę wygasniecia blokady i nie nudz juz.

    Niby gdzie ?

    > taki upierdliwy klient?

    Jako klient moge byc upierdliwy, a pracownik banku ma byc dla mnie mily
    i ma udzielac wlasciwych odpowiedzi. Za to mu placa i od tego jest.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-11-18 20:59:45
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup
    > zostal rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.

    Sprawdz datę wygasniecia blokady i nie nudz juz.

    > Czy to normalne ?

    taki upierdliwy klient?
    Tak. Bywa.

    Slawek

  • 4. Data: 2007-11-18 21:05:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:
    > Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup zostal
    > rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.
    [...]
    Rozlicznenie które przyszło "nie dopasowało się" do żadnej z blokad.

    > Blokady wisza tak juz z 10 dni, przy czym rozliczone zostaly tydzien temu.
    >
    > Czy to normalne ? Pierwszy raz cos takiego widze na KK.

    Normalne? Nie wiem. Zdarza się. Mi się nagminnie zdarzało jak era
    obciążała moją kartę w BZWBK.

    Po 2 tygodniach ja pewnie bym złożył reklamację, że dostępny limit jest
    mniejszy niż bank zapewnia :)

    KJ

  • 5. Data: 2007-11-19 06:14:39
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Niby gdzie ?

    Tam gdzie ona jest.
    Może we własnosxciach blokady może w regulaminie
    To twoja karta

    > Jako klient moge byc upierdliwy, a pracownik banku ma byc dla mnie mily i
    > ma udzielac wlasciwych odpowiedzi. Za to mu placa i od tego jest.

    Może udzielał ci własciwych odpowiedzi a ty ich nie zaakceptowales...

    Sławek

  • 6. Data: 2007-11-19 09:28:57
    Od: "Bankokształciuch" <J...@g...com>

    On 18 Lis, 20:53, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup zostal
    > rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.

    [ciach]
    > Czy to normalne ? Pierwszy raz cos takiego widze na KK.

    Miałem podobną sytuację. Zakupiłem coś w sklepie internetowym
    zagranicą. Po kilku dniach zauważyłem, że zakup został rozliczony z
    datą o jeden dzień późniejszą niż faktyczna data zakupu, plus
    dodatkowo w blokadach "wisiała" jeszcze jedna operacja z tego samego
    sklepu, na tą samą kwotę, której data z kolei była już zgodna z datą
    zakupu.

    Zgłosiłem to na mLinię, gdzie dowiedziałem się, iż bank standardowo
    blokuje kwoty transakcji niejako z "polecenia" sklepu. Przekazano mi
    róznież, że sklep internetowy ma 2 tygodnie na "poprawę" przesłanych
    danych do banku (wycofanie lub rozliczenie transakcji) i że mam
    czekać. Jeżeli po dwóch tygodniach blokada nadal będzie istnieć wtedy
    mam zgłosić reklamację.

    Cóż, dziwne to dla mnie było... ale zrobiłem tak jak chcieli. Po 12
    dniach (jeżeli dobrze pamiętam) blokada zniknęła. Nadal jednak nikt
    nie potrafił mi wytłumaczyć, dlaczego rozliczona została blokada/
    transakcja z datą o jeden dzień późniejszą niż data faktycznego
    zakupu, a blokada z dnia faktycznego zakupu została usunięta.

    --
    Bankokształciuch

  • 7. Data: 2007-11-19 09:39:08
    Od: "Marcin P." <m...@T...onet.pl>

    Mithos pisze:
    > Kupilem cos w sklepie internetowym poza granicami w kraju. Zakup zostal
    > rozliczony, a pomimo tego nadal wisza blokady.

    Miałem taki przypadek w naszym rodzimym sklepie internetowym. Transakcja
    została rozliczona a blokada została.
    Limit karty był przekroczony a blokada nie miała żadnej daty ważności.
    Ponad tydzień męczyłem sklep w tej sprawie,
    w końcu interweniowali "w swoim banku" (a transakcję autoryzował
    eCard), podobno bez efektu ale w tym samym czasie blokada cudownie zniknęła.

    --
    Marcin P.

  • 8. Data: 2007-11-19 16:29:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Slavekk napisał(a):
    > Tam gdzie ona jest.
    > Może we własnosxciach blokady może w regulaminie
    > To twoja karta

    Nie ma nigdzie takiej informacji.

    > Może udzielał ci własciwych odpowiedzi a ty ich nie zaakceptowales...

    Wlasciwe odpowiedzi to takie, ktore sa zgodne z prawda. A takich nie
    uzyskalem.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2007-11-19 20:26:08
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Nie ma nigdzie takiej informacji.

    Zwolnij ich

    > Wlasciwe odpowiedzi to takie, ktore sa zgodne z prawda. A takich nie
    > uzyskalem.

    Gdybyś wiedział jaka jest prawda to nie miałbys po co dzwonić.

    Slawek